۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۵۹۲۸۳
نماینده اهواز مجلس شورای اسلامی:

اقتدار جمهوری اسلامی خواب از چشم دشمنان ربوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران با اقتدار و استحکام کامل نقش های جهان غربی را به یأس و ناامیدی تبدیل می کند.
ناصر سوداني، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در یادواره 42 شهید شرکت ملی حفاری ایران، با بیان این که این شرکت یک مجموعه سخت کوشش است، تأکید کرد: در تحریم و فشار های مختلف دشمن، شرکت ملی حفاری با ساخت تجهیزات بومی ایران را خودکفا ساخت.

وی خون شهدا را عامل اصلی بالندگی، افتخار آفرینی و پیشرفت های نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال از بین بردن اسلام بود اما جوانان انقلابی ما این آرزو را به یأس و نا امیدی تبدیل کردند.

 

سودانی با اشاره به تحولات کشور سوریه، اظهار داشت: جهان غرب معتقد است که در تحولات سوریه، ایران و آمریکا به طور غیر مستقیم با یکدیگر در جنگ هستند.

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در برهه کنونی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران خواب را از چشمان رژیم غاصب صهیونیستی ربوده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پایداری امروز نظام با پیروری از ولایت فقیه میسر خواهد بود، گفت: تبعیت از ولی فقیه سبب پیشروی ملت به سوی قله های پیشرفت خواهد شد.

سودانی تصریح کرد: دشمنان مختلفی برای انزوا و نابودی جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند ولی هنوز کسانی هستند که همانند دوران دفاع مقدس در مقابله دشمن خونخوار ایستادگی می کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش خاطرنشان ساخت: کشور عربستان سعودی امروزه در جبهه های مختلف فرهنگی در حال جنگ با نظام و ملت ایران است و امیدواریم سرنوشت این رژیم همانند قدرت های سابق شود./9458/پ202/ج

ارسال نظرات