۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۵۸۰۶۸
محسن رضایی:

قصد ورود جدی به انتخابات دارم

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قصد ورود جدی به انتخابات دارم و در ماه‌های آینده تصمیم و برنامه های قطعی خود را اعلام خواهم کرد.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته در جمع اقشار مختلف مردم اردبیل در مسجد قدس این شهر با بیان این‌که اقتصاد کشور دارای ابعاد مختلفی است، اظهار داشت: اقتصاد هم جنبه جهادی و هم اجتماعی برای رهایی از تورم و بیکاری دارد، که اگر شناخت و تحلیل درست از اقتصاد وجود نداشته باشد، با مشکلاتی رو به رو خواهیم شد.

 

وی با بیان این‌که باید قدرشناس مردم بود، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم مردم زیر فشار باشند، برای رفع مشکلات مردم باید روی پای خود بایستیم و این امر تنها با شناسایی ظرفیت ها و سرمایه ها و همچنین مدیریت بر داشته‌ها محقق خواهد شد، در چنین شرایطی تحریم دشمنان هیچ تأثیری نخواهد داشت.

 

رضایی مهم ترین سرمایه نظام اسلامی را جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار دانست و گفت: سرمایه های نظام تنها نفت و گاز نیست، اطمینان دارم کشور در سال های آینده با تکیه بر جوانان مؤمن، متعهد و دانشمند در زمینه اقتصادی درخشش قابل توجهی خواهد داشت و آمریکا به اشتباه خود اعتراف خواهد کرد.

 

وی هدف اصلی تحریم دشمنان علیه نظام اسلامی ایران را بیشتر شدن فشار اقتصادی به مردم و راه‎اندازی جنگ روانی در داخل کشور دانست و گفت: باید با کنترل تورم و بیکاری از حلقه تحریم بیرون آییم، اگر اقتصاد در مسیر درستی باشد افزون بر کاهش فشار بر مردم، تحریم ها خنثی شده و دشمن شکست می خورد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که مجاهدت در عرصه اقتصادی کشور لازمه پیروزی سیاسی و گشایش در زندگی مردم است، افزود: البته ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که توطئه و تحریم هیچ گاه نمی تواند مردم ایران را در ادامه راه الهی و نهضت خود باز دارد.

 

وی مهم ترین پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عدم تأثیر تحریم های اقتصادی دشمن در اراده ملی دانست و اظهار داشت: دشمنان این پیام را به خوبی دریافتند و بسته پیشنهادی جدید آنها در مذاکرات اخیر نشان دهنده این امر است، از سوی دیگر امیدواریم پیام این حضور را مسؤولان نیز دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را مدیریت کنند.

 

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که قصد ورود جدی به انتخابات دارم و در ماه‌های آینده تصمیم و برنامه های قطعی خود را اعلام خواهم کرد، تصریح کرد: بنده به هیچ‌وجه برای شناخت آب و هوا و یا موقعیت استان‌های مختلف سفرهای استانی خود را انجام نمی‌دهم، چرا که شناخت خوبی از استان‌ها دارم، هیچ مسئولی به اندازه بنده در سال‌های اخیر در دانشگاه‌ها و بین جوانان حضور نیافته است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سوابق سیاسی خود در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت:  اگر در انتخابات 88 با تأخیر آمدم، این بار قصد ورود جدی به انتخابات را دارم./9352/پ202/ج

 

ارسال نظرات