۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۵۷۹۴۲
وعده معاون فراری رییس جمهور عراق به منافقان؛

بازگشت به اردوگاه اشرف در قبال مشارکت در سرنگونی دولت نوری المالکی

خبرگزاری رسا ـ معاون فراری و محکوم به اعدام رییس جمهور عراق از منافقان خواست در تظاهرات استان‎های سنی نشین و سرنگونی دولت نوری المالکی مشارکت فعالی داشته باشند تا آنان نیز بتوانند به اردوگاه اشرف بازگردند.
الانبار عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری نون عراق از دیدار طارق الهاشمی، معاون سابق و متواری رییس جمهور عراق با هیأتی از منافقان در ترکیه پرده برداشت.

 

احمد حسن کامل، عضو جدا شده سازمان تروریستی منافقان نیز از امضای توافقنامه سری بین این گروهک تروریستی و طارق الهاشمی در آنکارا خبر داد.

 

وی خاطر نشان کرد: طارق الهاشمی طی این دیدار به منافقان وعده داد در صورت مشارکت این گروهک در سرنگونی حکومت نوری المالکی به آنان کمک خواهد کرد که به عراق بازگردند و اردوگاه اشرف را دوباره در اختیار بگیرند.

 

این عضو جدا شده از منافقان با اشاره به اصرار طارق الهاشمی برای حمایت این گروهک از اعتراضات مناطق سنی نشین عراق، گفت: طارق الهاشمی طی این دیدار درباره بقای نوری المالکی در قدرت هشدار داد و تاکید کرد که عدم سرنگونی المالکی به معنای پایان حضور این گروهک در عراق است.

 

وی ادامه داد: طارق الهاشمی همچنین از ایران به عنوان خطری بزرگ برای اعضای این گروهک یاد کرد.

 

گفتنی است طارق الهاشمی که چندی است به کشور ترکیه گریخت، به اتهام دست داشتن در انفجارهای تروریستی عراق و کشتار مردم بی‎گناه این کشور به اعدام محکوم شده است.

 

ترکیه که از مخالفان نظام کنونی عراق و قدرت شیعیان است از واگذاری معاون فراری رییس جمهور به عراق ممانعت می‎کند./980/ب902/د

ارسال نظرات