۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۵۷۷۲۵
در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران صورت پذیرفت؛

اعزام 50 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان شوشتر

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر از اعزام 50 مبلغ و مبلغه در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران به نقاط مختلف شوشتر خبر داد.
اعزام 50 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان شوشتر

حجت الاسلام حیدر شهریاری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و هدف دار است، ابراز داشت: مردم ایران در دوران خفقان ستم شاهی با رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) ریشه های حکومت شاهنشاهی را از جا کندند و نظام باشکوه اسلامی را جایگزین آن کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با تأکید بر این که مردم ایران برای پایداری و جاودانگی انقلاب اسلامی بهای سنگینی را پرداخت کرده اند، اظهار داشت: مردم، انقلاب اسلامی ایران را به سادگی به دست نیاوردند که به راحتی آن را به دست اجانب و بیگانگان بسپارند.

حجت الاسلام شهریاری تبیین آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران را بسیار مهم خواند و گفت: از دهه فجر باید به شکل شایسته ای در راستای تبیین آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران گام برداشت تا بتوانیم بستر انتقال این انقلاب به دنیا را فراهم کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با تجلیل و تشکر از حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: حضور باشکوه و پرصلابت مردم در راهپیمایی اخیر نشان داد که مردم پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و مسائل بیرونی از قبیل مشکلات اقتصادی و گرانی ها بر آن ها تأثیر نمی گذارد.

حجت الاسلام شهریاری با بیان این در دهه مبارک فجر اقدام به اعزام 50 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف شهرستان شوشتر کردیم، تصریح کرد: هدف از اعزام مبلغان به نقاط مختلف شهرستان شوشتر آشنایی ساکنان روستایی و حاشیه این شهرستان با آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران و تبیین آثار برای آنها است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: این فعالیت در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در راستای آشنایی بیشتر جامعه و روستاییان بویژه جوانان با نهضت اسلامی امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام شهریاری با تأکید بر این که نشر فرهنگ انقلاب اسلامی و بررسی اندیشه های اسلامی و آزادی خواهانه حضرت امام خمینی(ره) در رابطه با ملت های دیگر بسیار پر اهمیت است، اظهار داشت: تشریح اقتدار و قدرت نظام اسلامی ایران در برابر تحریم ها و فشارهای اقتصادی و خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در زمینه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و هسته ای از مهم ترین مسائلی است که مبلغین ما در مأموریت چند روزه خود بیان کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به بیداری اسلامی در برخی کشورهای اسلامی، تأکید کرد: منشأ اصلی انقلاب های منطقه، انقلاب اسلامی ایران است که به ملل مختلف شجاعت و شهامت آموخت تا در برابر ظلم و استبداد ایستادگی کنند و از حق و حقوق خود که همان آزادی عقیدتی و سیاسی است کوتاه نیایند.

حجت الاسلام شهریاری در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اتفاقات اخیر در حوزه سیاسی و اقتصادی کشور، این اتفاقات را زیبنده نظام اسلامی ایران ندانست و گفت: اتفاقاتی که در گذشته در مجلس شاهد آن بودیم به هیچ وجه مورد پسند رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی نبود و مسؤولان باید با همدلی و اخوت در صدد حل مشکلات اقتصادی و گرانی ها باشند؛ چراکه این مردم بر گردن این نظام و انقلاب بسیار حق دارند./9461/ت302/ب

ارسال نظرات