۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۵۷۶۸۰
نماینده طلاب ارسباران:

یک سخنرانی رهبر انقلاب توطئه چندین ساله دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران گفت: تمامی تحلیل‌گران برجسته داخلی و خارجی بر این نکته اتفاق نظر دارند که کوچک‌ترین مسأله از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی پنهان نیست.
رهبر انقلاب

حجت‌الاسلام جلیل جلیلی، نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تحلیل و بررسی رهنمودهای مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم آذربایجان‌شرقی در آستانه سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال 1356، پرداخت و اظهار داشت: تمامی بخش‌های سخنان رهبر انقلاب هر یک قابل تحلیل و بررسی جداگانه است.

 

وی با تأکید بر نگاه کارشناسانه و مهندسی فکری در لایه‌های پنهان توصیه‌ها و رهنمودهای داهیانه رهبر انقلاب اسلامی گفت: کارشناسان و تحلیل‌گران برجسته داخلی و خارجی بر این نکته اتفاق نظر دارند که کوچک‌ترین مسأله از نگاه تیزبین و بصیرت‌بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی پنهان نیست، چه بسا سخنان کوتاه رهبری توطئه چندین ساله دشمنان را خنثی کرده است.

 

حجت الاسلام جلیلی با اشاره به بخش هایی از رهنمودهای رهبر انقلاب در دیدار مردم تبریز گفت: آمریکا در طرح مذاکره با ایران اهداف خاصی را دنبال می‌کند، اگر آمریکا به دنبال مذاکره حقیقی بود، صحت حسن نیت داشت و تحریم‌ها را لغو می‌کرد و سپس سخن از مذاکره به میان می‌آورد.

 

امام جمعه مهربان با تأکید بر این‌که رهبر انقلاب در عالی‌ترین شکل ممکن توانستند فریب‌کاری آمریکا در مسأله مذاکره با ایران را رسوا کنند، افزود: رهبر انقلاب از تمام اهداف پشت پرده آمریکا اطلاع دارد و امکان مذاکره با آمریکا را منوط به تحقق شرایطی دانستند که نشان از عقلانیت و منطق نظام جمهوری اسلامی در برخورد با دشمنان و دوستان است.

 

نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران تصریح کرد: همانطور که ولی فقیه بیان فرمودند؛ ملت ایران اهل منطق است، اگر از طرف مقابل حرف و رفتار منطقی ببینند به آن پاسخ مناسب می‌دهد، که البته هیچ گونه تغییر رفتار و گفتاری در لحن سخنان مقامات آمریکایی مشاهده نشده است.

 

وی خودداری آمریکا از زورگویی و شرارت، احترام گذاشتن به حقوق ملت ایران، عدم دخالت در امور داخلی ایران، پرهیز از آتش افروزی در منطقه را از جمله شروط اعلام شده از سوی رهبر انقلاب برای اثبات حسن نیت آمریکا در مذاکره با ایران دانست و اظهار داشت: تنها راه تعامل با ایران مواردی است که رهبری تأکید کردند و در این صورت آمریکا، جواب مناسبی دریافت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نکات مهمی که رهبری در دیدار با مردم آذربایجان بیان فرمودند، تأکید بر وحدت، بصیرت، صبر و تقوا از سوی مسؤولان نظام اسلامی بود.

 

وی با تأکید بر این‌که مسؤولان باید در عمل نشان دهند که مطیع رهبری هستند، گفت: تنها نامه‌نگاری و صدور بیانیه کاقی نیست، امروز زمان آن رسیده که مسؤولان نظام به ویژه رؤسای قوای سه گانه در میدان عمل نشان دهند که تابع محض رهنمودهای ولایت هستند، همان گونه که مردم در راهپیمایی 22 بهمن بر آن تأکید داشتند./935/ت302/س

ارسال نظرات