۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۵۷۵۰۴
یکی از اندیشمندان سلفی مصر:

مخالفان محمد مرسی مهدور الدم هستند

خبرگزاری رسا ـ یکی از اندیشمندان سلفی مصر، همه کسانی که به رییس جمهور این کشور اعتراض داشته و به تظاهرات می‎پردازند را مهدور الدم توصیف کرد.
شيخ احمد محمد عبدالله از علماي سلفي مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد محمد عبدالله مشهور به ابو اسلام که از اندیشمندان سلفی مصر به شمار می‎آید در سخنانی عجیب بر مهدور الدم بودن معترضان به محمد مرسی، رییس جمهور این کشور تأکید کرد.

 

وی که مالک شبکه ماهواره‎ای الامه است در یکی از برنامه‎های این شبکه، گفت: ملت مصر، محمد مرسی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کرد و هر که علیه او اعتراض و تظاهرات کند از نظر شرعی مهدور الدم است.

 

ابو اسلام با نادان خطاب کردن معترضان محمد مرسی، تصریح کرد: شیخ علی جمعه، مفتی مصر این فتوا را صادر کرده است و بنده نیز بر اساس این فتوا می‎گویم که حکم شرعی معترضان به محمد مرسی، قتل است.

 

این شیخ سلفی در گذشته نیز سخنان عجیبی به زبان آورده بود که فاحشه خواندن همه بانوانی که برای تظاهرات در میدان التحریر حاضر می‎شوند یکی از این سخنان است.

 

این در حالی است که فتوای یکی از علمای الازهر بر مهدور الدم بودن مسؤولان و اعضای جبهه نجات ملی مصر به دلیل اعتراض به رییس جمهور این کشور جنجال آفریده بود./980/ب902/د

ارسال نظرات