۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۵۶۸۳۸
امام جمعه آمل:

پیروی از رهبر معظم انقلاب رسالت اصلی مسؤولان نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند گام برداریم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که مسؤولان رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: همگان باید رهنمودهای حکیمانه و ارزنده رهبر معظم انقلاب را به عنوان چراغ راه خود قرار داده و از آن برای پیشبرد امور جامعه بهره گیرند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که مردم خواستار حفظ و تحکیم اسلام و انقلاب هستند، بیان داشت: حرکت در محور رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نقشه های شوم دشمنان را به نابودی بکشاند.

 

امام جمعه آمل تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند گام برداریم.

 

وی با بیان این که مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با فتنه‌ها و بحران‌های داخلی و خارجی یک اصل مهم است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر اساس ولایت فقیه پایه گذاری شده است، هر حرکتی را باید با موضع ولی فقیه زمان تطبیق دهیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که دشمنان نظام دیگر توانی برای مقابله با نظام اسلامی ندارند، گفت: آنها در این 34 سال از هر ابزار ممکنی برای تضعیف و براندازی نظام استفاده کردند اما با سد محکمی همچون ولایت فقیه روبه رو شدند.

 

وی با تأکید بر این که مسؤولان تلاش کنند تا دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف را رفع کنند، بیان داشت: توقع مردم از مسؤولان نیز تقویت ولایت مداری آنها است که باید به این امر مهم توجه داشته باشند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که حرکت در مسیر ولایت سبب رشد و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: بصیرت و آگاهی بخشی امری ارزنده در مقابله با نقشه ها و برنامه های شوم دشمنان است که می تواند مسیر حق و باطل را ترسیم کند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که وحدت باید در بین آحاد مردم و مسؤولان نظام وجود داشته باشد، بیان داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم تا بتوانیم نقشه های ایادی استکبار جهانی را به نابوی کشانده و انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود برسانیم./950/ت302/ع

ارسال نظرات