۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۵۶۶۷۵

مراسم دومین سالروز آغاز انقلاب ملت بحرین در قم برگزار شد/ حمایت طلاب بحرینی از شیخ عیسی قاسم

خبرگزاری رسا ـ مراسم دومین سالروز آغاز انقلاب مشروع و مردمی ملت بحرین، امشب در مسجد اعظم قم برگزار شد.
مراسم دومين سالروز آغاز انقلاب بحرين در قم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم دومین سالروز آغاز انقلاب ملت بحرین با عنوان «بحرین؛ دو سال مقاومت در مظلومیت مضاعف»، امشب بیست و ششم بهمن ماه از سوی جمعیت دفاع از مردم مظلم بحرین و مجمع جهانی اهل بیت در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه(ع) قم برگزار شد.

 

آیات علوی گرگانی، رضا استادی، قربانعلی دری نجف آبادی و ابراهیم امینی، حجت الاسلام و المسلین اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، حجت الاسلام احمد موسوی رییس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام زمانی معاون بین الملل حوزه‎های علمیه، علما، استادان و طلاب حوزه علمیه، طلاب بحرینی ساکن ایران و قشرهای مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین اختری در این مراسم از بایکوت رسانه‎ای انقلاب ملت بحرین به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت که برگزاری چنین مراسم‎هایی می‎تواند سبب امیدواری انقلابیان شود.

 

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در اراک نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و از سکوت جهانیان خصوصا مدعیان حقوق بشر دروغین نسبت به جنایت‎های آل‎خلیفه به شدت انتقاد کرد.

 

وی با اشاره به جنایت‎های مستمر آل‎خلیفه و آل‎سعود علیه ملت مظلوم و بی دفاع بحرین تاکید کرد که سرنوشت حکام این کشورها هیچ تفاوتی با دیکتاتورهای سرنگون شده نظیر هیتلر، صدام و قذافی ندارد.

 

حجت الاسلام عبدالله الدقاق از علمای بحرین و مدیر حوزه علمیه الاطهار قم نیز به عنوان آخرین سخنران به بررسی تاریخچه انقلاب ملت بحرین و آخرین تحولات این کشور پرداخت.

 

بحرینی‎های حاضر در این مراسم با شعار «لبیک یا خامنه‎ای» و «لبیک یا عیسی قاسم» از حمایت‎های مستمر رهبر معظم  انقلاب از انقلاب ملت بحرین تقدیر و وفاداری خود را به آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور اعلام کردند./980/ب202/د

ارسال نظرات