۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۵۶۶۰۲
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

هواپرستی عامل غفلت از دستورات ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای راهبردی قرارگاه عمار دنیاگرایی، تجملات و هواپرستی را سبب غفلت از دستورات الهی و ولی فقیه زمان دانست.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس شورای راهبردی قرارگاه عمار، امروز در یادواره شهدای والفجر 5 استان زنجان، اظهار داشت: مطالعه، تحقیق و شناخت پیرامون آرمان، هدف و افکار الهی شهدا نشان می دهد که آنان رسالتی جز لقاء الله نداشته اند.

 

وی با بیان این‌که شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با لبیک به ولایت فقیه سعادت دنیوی و اخروی برای خود رقم زدند، خاطرنشان کرد: امروز هر چه داریم به برکت مجاهدت، ایثار و خون پاک شهدا است، تمامی افتخارات و موفقیت‌های کنونی کشور در عرصه‌های مختلف به برکت خون شهدا و جانفشانی رزمندگان اسلام است.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب دستاورهای انقلاب اسلامی را مرهون ولایت‌مداری شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا ذوب در ولایت بودند، از این رو با تبعیت بی چون و چرا مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی و از عزت و شرف ملت ایران دفاع کردند، شایسته نیست که آرمان شهدا مورد غفلت واقع شود. راه و یاد شهدای انقلاب اسلامی باید همواره در اصل امور و فعالیت های همگانی قرار گیرد.

 

رییس شورای راهبردی قرارگاه عمار با بیان این‌که دنیاگرایی، تجملات و هواپرستی سبب غفلت از دستورات الهی و ولی فقیه زمان می شود، افزود: جوانان این مرز و بوم در جنگ تحمیلی بدون توجه به مادیات و تنها با تکیه بر معنویت به مبارزه با دشمن شتافتند و در نهایت جان خود را در مسیر اعتلای انقلاب فدا کردند.

 

وی با بیان این‌که همگان بایستی در عمل وفاداری خود به آرمان اما و شهدا را ثابت کنند، تصریح کرد: تبعیت لحظه‌ای از ولایت رمز سعادت نظام اسلامی است، در حقیقت تبعیت از رهنمودهای رهبری همواره کشور را از گزند توطئه‌های شوم و از پیش طراحی دشمنان مصون نگه داشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب حضور میلیونی و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را مصداق تبعیت از ولایت و دفاع از آرمان های شهدا دانست و گفت: حضور وصف ناشدنی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه ای از اوج بصیرت ملت ایران در جهت مقابله با فتنه‌های استکبار جهانی بود.

 

همچنین امیر نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در سخنانی با بیان این‌که از مجموع 36 هزار دانش آموز شهید در کشور 408 شهید به استان زنجان تعلق دارد، گفت: هم اکنون شش هزار دانش آموز در 21 مدرسه شاهد استان زنجان تحصیل می کنند که امسال اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور به 10 هزار نفر افزایش یافته است./9351/پ202/س

ارسال نظرات