۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۵۶۵۲۷
امام جمعه بناب:

مشکل اصلی غرب اسلام و تشیع است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: مادامی که نظام ولایی در این کشور حاکم است، به یقین طرح مذاکره از سوی آمریکا با توطئه، فریب و فتنه همراه خواهد بود.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران حضرت ولی‌عصر‌(عج) این شهر با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران در سایه مجاهدت روحانیت و مرجعیت شیعه به پیروزی رسیده است، اظهار داشت: دشمنی اصلی آمریکا و ایادی غربی‌اش با روحانیت و مرجعیت است.

 

وی خاطرنشان کرد: انرژی هسته‌ای، حقوق بشر و مسائلی از این دست تنها بهانه‌ای برای براندازی نظام اسلامی است، مادامی که نظام ولایی در این کشور حاکم است، به یقین طرح مذاکره از سوی آمریکا با توطئه، فریب و فتنه همراه خواهد بود.

 

حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر این‌که مشکل اصلی غرب با ایران، اسلام و تشیع است، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 تمام معادلات غرب در خاورمیانه را به هم زد و در معنای حقیقی کلمه، منافع استکبار در منطقه یا نابود شد و یا به خطر افتاد، در چنین شرایطی چگونه می توان به مذاکره با آمریکا اطمینان داشت.

 

امام جمعه بناب افزود: اگر رییس جمهور آمریکا در ادعای خود حسن نیت داشت، تحریم‌ها را لغو و مطالبات ایران را پرداخت می کرد و سپس مسأله مذاکره را پیش می کشید، مذاکره ای که با فشار و تهدید همراه باشد، جز ذلت چیزی عاید ملت نخواهد کرد.

 

وی با تشریح ریشه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت‌های لازم برای تداوم و استمرار آرمان‌ها و ارزش های اصیل انقلاب، امام راحل و شهدا گفت: روحانیت همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری ایفا کرد، در عرصه پشتیبانی از نظام ولایی نیز پیشگام بوده و خواهد بود.

 

تولیت حوزه های علمیه بناب در ادامه با اشاره به رسالت طلاب علوم دینی در حفظ و حراست از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه به ویژه خواهران طلبه بایستی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی روشنگری کنند و اجازه ندهند عده‌ای کوته‌فکر عزت و اقتدار نظام اسلامی را زیر سؤال ببرند.

 

حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر رسالت خطیر خواهران طلبه در مقابله با افکار التقاطی، شبهات و القائات غلط از سوی جریان‌های فرقه‌ای و کاذب گفت: انتظار داریم طلاب علوم دینی با افزایش مطالعات غیردرسی و آشنایی با شبهات روز به مقابله با توطئه های عقیدتی دشمنان بروند، البته نباید اخلاص در کار را فراموش کنند./935/پ202/ب

ارسال نظرات