۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۵۵۹۹۱
آیت الله موسوی جزایری:

هدف آمریکا از طرح مذاکره القای تسلیم ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر این که هدف آمریکا از مطرح کردن مساله مذاکره القای تسلیم ایران است، گفت: آیا این کار عاقلانه ای است که کشوری با ارائه پیشنهاد مذاکره و تحقق آن به کشور مقابل توهین کند و آنها را مورد حمله های مختلف رسانه ای قرار دهد؟
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار مسؤولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه های خوزستان، با اشاره به این که اختلافات سبب کاهش وحدت میان ملت می شود، اظهار داشت: در برهه کنونی باید به فکر پیشرفت و تعالی کشور باشیم؛ چرا که دشمن با هر گونه توطئه ای خواستار براندازی نظام اسلامی است.

وی به مقوله وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و تصریح کرد: امام خمینی(ره) با ارائه این موضوع خواستار وحدت این دو نهاد تأثیر گذار بود؛ چرا که وقتی حوزه و دانشگاه علوم را در اختیار یکدیگر بگذارند به یقین کشور از نظر علمی و معنوی پیشرفت خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با بیان این که امیدواریم مسؤولان و اساتید دانشگاه ها براساس معیار تقوا و شایستگی انتخاب و بکار گیری شوند، خاطرنشان ساخت: اگر تقوا در فعالیت های روزمره افراد پیاده سازی شوند سعادت دنیوی و اخروی نصیب آنها خواهد شد.

آیت الله موسوی جزایری به مواضع رهبر معظم انقلاب پیرامون مذاکره ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکیدات رهبری نظام سلطه پس از ارائه پیشنهاد مذاکره می خواهد این را مطرح کند که ایران در برابر تحریم ها تسلیم شده و طرف پیروزمند ما هستیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر این که آمریکا پس از پیشنهاد مذاکره توپ و تانک رسانه ای خود را متوجه  ملت ایران می کند، بیان داشت: آیا این کار عاقلانه ای است که کشوری با ارائه پیشنهاد مذاکره و تحقق آن به کشور مقابل توهین کند و آنها را مورد حمله های مختلف رسانه ای قرار دهد؟

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که ملت ایران تاکنون فعال بوده و با نشاط خواهد ماند، تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با تشکیل نظامی بر مبنانی قوانین الهی پیشرفت ملت از همان سال های نخستین شروع و تاکنون ادامه دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به حضور مردان و زنان در صحنه های تظاهرات انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با وجود خفقان سیاسی و اجتماعی و پیاده سازی قوانین حکومت نظامی مردم با عقیده راسخ دست به تظاهرات گسترده می زدند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که استکبار پس از مشاهده انزوای استعمار خود در ایران به تحمیل جنگ 8 ساله روی آورد، ابراز داشت: صدام دیکتاتور عراقی با کمک گرفتن از کشور های مختلف به جنگ ملت اسلامی آمده و با جوانان غیور ایرانی روبه رو شد و متحمل شکست تلخی شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که تحریم اقتصادی تیر آخر استکبار جهانی علیه کشورمان است ،اظهار داشت: امیدواریم با وجود این جوانان برومند حصر اقتصادی هم مانند توطئه های گذشته رفع و نابود شود./9458/پ203/ج

 

ارسال نظرات