۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۵۵۹۸۱

اتاق فکر رسانه‌های آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر راه‌اندازی اتاق فکر رسانه‌های فعال در استان با حضور فعالان عرصه خبر تأکید کرد.
رسانه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نشست صمیمی و هم‌اندیشی معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با مدیران مسؤول مطبوعات، سرپرستی روزنامه و مسؤولان دفاتر نمایندگی خبرگزاری‌ها امروز در تبریز برگزار شد.

 

محمدعلی نصرتی در سخنانی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: دین‌باوری، خودباوری، احساس مسؤولیت مردم نسبت به سرنوشت، اراده، هوشیاری، بصیرت و ولایت‌مداری از جمله برکات و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در 34 سال گذشته بوده است.

 

وی با تأکید بر نقش رسانه در ایجاد نشاط، امید و آرامش در جامعه خاطرنشان کرد: برای مدیریت بهتر بر جریان‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان نیازمند همفکری و تعامل با رسانه‌ها هستیم که در این میان هر یک از دو طرف حقوق و تکالیف دو سویه نسبت به یکدیگر دارند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همه بر سر سفره نظام هستیم، از این رو باید ضعف‌ها و کاستی‌ها را به بهترین نحو ممکن انتقال دهیم تا از این راه اجازه سوء استفاده به رسانه‌های معاند داده نشود، اصلی‌ترین رسالت رسانه و مسؤولان در قبال ملت به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی است.

 

نصرتی با بیان این‌که صداقت مسؤولان لازمه جلب اعتماد و رضایت مردم است، گفت: مردم بیش از آنکه از مشکلات اقتصادی و تورم ناراضی باشند، از خیانت‌ها و آبروریزی‌ها رنج می برند، متأسفانه عده‌ای مانند زالو به جان اقتصاد کشور افتاده‌اند که موجب نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

 

وی تعامل مسؤولان با رسانه‌ها را مهمترین اصل در شناخت مطالبات مردم از نظام دانست و افزود: به زودی اتاق فکر رسانه‌های آذربایجان‌شرقی به همت روابط عمومی استانداری راه‌اندازی می شود تا بیش از گذشته چالش‌ها و موانع موجود در توسعه استان پیش‌بینی و پیشگیری شود.

 

بنابراین گزارش، در ادامه این نشست هر یک از مدیران مسؤول مطبوعات، سرپرستی روزنامه و مسؤولان دفاتر نمایندگی خبرگزاری‌ها به ارائه پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای لازم بر رفع مشکلات و نارسایی‌های موجود در استان پرداختند.

 

تأکید بر چاره‌ مسؤولان نسبت به کنترل و نظارت بر قیمت‌ها، نقدپذیری مدیران استان، صداقت مسؤولان با مردم، رسیدگی به مشکلات صنفی مطبوعات محلی، دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب در 28 بهمن، بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا در تبریز، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خرداد سال آینده از جمله موضوعات محوری مطرح شده در این نشست بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات