۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۵۳۹۴۹
استاندار آذربایجان‌شرقی:

تفکر سازش با آمریکا فاصله با باورهای دینی است

خبرگزاری رسا ـ بیگی با بیان این‌که انرژی جوانان در پشتیبانی از انقلاب و رهبری مایه مباهات است، گفت: ارتباط صمیمی جوانان کشور با رهبر معظم انقلاب مایه حسرت همه رهبران دنیا است.
عليرضابيگي، استاندار آذربايجان شرقي

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی، امروز در دیدار اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان، هوشیاری دانشجویان در فهم بسیاری از مسائل حساس کشور و صراحت آنها در بیان مواضع خود را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: باب گفت و گو و مراوده بین مدیریت استان و جریان دانشجویی باز است و ما از نظرات دانشجویات استقبال می‌کنیم.

 

وی با بیان این‌که ارتباط با گروه‌های مختلف جامعه مشی دولت است، افزود: در این راستا تلاش می‌کنیم ارتباط خود را با دانشجویان و گروه‌های دانشجویی بیشتر کنیم و از ‌نظرات آنها در اداره هرچه بهتر استان بهره‌مند شویم.

 

علیرضابیگی اظهار داشت: ارتباط و اتصال صمیمی جوانان کشور با رهبر معظم انقلاب مایه حسرت همه رهبران دنیا است، از سوی دیگر شور و انرژی این جوانان در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و رهبری آن مایه مباهات است.

 

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار، عملکرد برخی از خواص و نخبگان در مقاطع حساس کشور را غیرقابل قبول دانست و افزود: نخبگان و خواص جامعه ما در برخی از مقاطع دچار مشکلاتی شدند و راه را گم کردند در حالی که توده‌های مردم مسیر درست را به مراتب روشن‌تر تشخیص دادند.

 

وی با اشاره به حوادث بعد از انتخابات 88 اظهار داشت: برخی از خواص در این انتخابات محاسبه دیگری داشتند و هنگامی که تصورات آنها محقق نشد پروژه تقلب را کلید زدند و حاضر شدند به عظمت انقلاب و ملت ایران ضربه بزنند؛ اما اشتباه خود را به گردن نگیرند.

 

علیرضابیگی به موضوع انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 نیز اشاره کرد و گفت: انتخابات آینده صحنه تقابل دو تفکر خواهد بود که یکی از آنها مبتنی بر مقاومت و ایستادگی و دیگری مبتنی بر سازش و عقب‌نشینی است.

 

وی با بیان این که تفکر سازش با آمریکا فاصله زیادی با باورهای دینی دارد، افزود: باید بپذیریم که امروز در صحنه یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم و تحرکات دشمن در این صحنه نباید ما را فریب دهد. مردم ایران در سال 84 تفکر مقاومت و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی را انتخاب کردند؛ اما برخی‌ها پیام انتخاب مردم را درک نکردند و در انتخابات 88 مردم پاسخ محکم‌تری به این افراد دادند.

 

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که اطمینان داریم که در انتخابات 92 هم مردم گفتمان انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت را انتخاب خواهند کرد، گفت: حشر و نشر بی‌واسطه با مردم به عنوان ادبیات دولت احمدی‌نژاد ثمرات باارزشی داشته و این امکان را فراهم کرده که فضای استان را با کمترین تنش مدیریت کنیم.

 

وی با بیان این که ارتباط با مردم برای مسؤولان ما قدرت مشاهده، نظارت، ارزیابی و اعتماد به نفس ایجاد کرده است، افزود: مردم ما به برکت انقلاب اسلامی هوشیار هستند و هیچ تعارفی با مسؤولان ندارند و ما به پشتوانه این مردم بر مسند مسؤولیت قرار گرفته‌ایم.

 

علیرضابیگی با اشاره به طرح برخی موضوعات حاشیه‌ای از سوی مخالفان دولت اظهار داشت: جریانی در کشور تلاش می‌کند که با طرح چنین موضوعاتی، تلاش دولت در حوزه‌های مختلف را زیر سوال ببرد و نشان دهد که دولت از اصول خود برگشت کرده است.

 

وی افزود: در آستانه انتخابات هر حادثه‌ای می‌تواند دستاویز مخالفان دولت قرار گیرد و نباید اجازه دهیم که موضوعات فرعی و حاشیه‌ای ما را از مسیر خدمت به مردم بازدارد./935/پ202/س

ارسال نظرات