۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۱۵۳۳۷۱
از 25 دی تا 5 بهمن؛

ثبت نام فصل جدید دوره‌های آموزش عربی و انگلیسی طلاب آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ ثبت نام دوره‌های آموزش پایه انگلیسی و عربی معاصر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برای فصل جدید آغاز شد.
ثبت نام فصل جدید دوره‌های آموزش عربی و انگلیسی طلاب آغاز شد

حجت‌الاسلام محمد نوروزی، مدیر مرکز آموزشی شیخ بهایی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: ثبت نام دوره‌های آموزشی پایه انگلیسی و عربی برای ترم زمستان و بهار 92-1391 آغاز شده است.

 

وی افزود: این دوره‌ها مخصوص طلاب خواهر و برادر، خانواده و وابستگان آن‌ها و نیز فرهنگیان و دانشجویان است که ثبت نام آن از 25 دی آغاز شده و متقاضیان تا پنجم بهمن برای ثبت نام فرصت دارند.

 

وی در خصوص ویژگی‌های دوره‌های مهارتی زبان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گفت: این دوره‌ها که به همت مرکز شیخ بهایی اداره کل آموزش این دفتر برگزار می‌شود، دارای برنامه درسی پیشرو و متون آموزشی روزآمد، فضای آموزشی مناسب و مجهز به امکانات چندرسانه‌ای و پشتیبانی علمی با بهره از کتب تخصصی، مجلات و مواد کمک‌آموزشی است.

 

مدیر مرکز شیخ بهایی تأکید کرد: بهره‌گیری از اساتید توانمند حوزوی و دانشگاهی و منابع آموزشی معتبر بین‌المللی نیز از مزایای این مرکز است که کلاس‌های آن به صورت فصلی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به یادگیری زبان، پس از ثبت نام اولیه از دو طریق حضوری و مجازی، باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنند که این مراحل رایگان بوده و پس از قبولی نیز تخفیف ویژه‌ای برای طلاب و وابستگانشان در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است، ثبت نام حضوری برادران در محل چهارراه خسروی، خیابان شهید رجایی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، طبقه اول، هر روز جز پنج‌شنبه از ساعت 12 تا 19 با شماره تلفن 2233802 و خواهران در محل خیابان خسروی، اندرزگوی 12، طبقه بالای صندوق قرض‌الحسنۀ حوزه، هر روزه جز پنج‌شنبه از ساعت 19 تا 12 با شماره تلفن 2236336 صورت می‌گیرد.

 

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت چندرسانه‌ای اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به آدرس www.maalem.ir نیز برای ثبت نام اولیه اقدام کنند./932/ت303/ب

ارسال نظرات