۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۵۱۷۶۳
سردبیر الاهرام مصر:

لال شدن قرضاوی و البرادعی سبب کاهش بحران مصر می‎شود

خبرگزاری رسا ـ سردبیر روزنامه الاهرام مصر با اشاره به تلاش شدید رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمین برای گسترش فتنه های مذهبی در جوامع اسلامی، تاکید کرد: قرضاوی بهتر است لال شود.
شيخ يوسف قرضاوي رئيس اتحاديه علماي مسلمين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالناصر سلامه، سردبیر روزنامه الاهرام مصر در مقاله ای که در این روزنامه چاپ شد از اظهارات شیخ یوسف قرضاوی، رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمین درباره سوریه به شدت انتقاد کرد و خواستار سکوت وی شد.

 

در این مقاله آمده است: افرادی نظیر شیخ یوسف قرضاوی و محمد البرادعی می خواهند سوار موج شده و از آل گل آلود ماهی بگیرند. قرضاوی که به خانه سالمندان نزدیک شده است ادعا می کند که روز گذشته راهپیمایی برای سرنگونی نظام سوریه در الازهر برگزار شده است.

 

سلامه افزود: قرضاوی می خواهد مصر را به سرنیزه کشورهای عربی برای دخالت در امور داخلی کشوری مبدل سازد که مشخص است اعتراضات صورت گرفته در آن کشور کاملا طایفه ای است و هیچ ارتباط با ملت ندارد.

 

سردبیر روزنامه الاهرام مصر با اشاره به اینکه تمام توان قرضاوی صرف اختلاف مذهبی می شود، تصریح کرد: شیخ یوسف قرضاوی به شدت تلاش می کند تا فتنه مذهبی شیعه و سنی و علوی را شعله ور سازد و از طرح فتنه انگیزانه قطر حمایت می کند. متاسفانه گروه ساده ای از مردم فریب سخنان دین نمایانه و اظهارات حماسی وی شده اند.

 

وی خاطر نشان ساخت: البرادعی و قرضاوی بهتر است لال شوند و بیش از این برای مصر که غرق در بحران است، بحران سازی نکنند. فتنه گران در مصر فراوان هستند و دیگر به چنین افرادی که دریافت دلار و ریال درصدد ضربه زدن به این کشور هستند، نیازی ندارد.

 

گفتنی است شیخ یوسف قرضاوی، رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمین که پس از پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی به یکی از دشمنان سرسخت تشیع خصوصا جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی لبنان مبدل شده است هم اکنون به شدت از فتنه گران سوری حمایت می کند و سرنگونی نظام بشار اسد را خواستار است./980/ب902/ک

ارسال نظرات