۲۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۴۹۹۰۴
امام جمعه زاهدان هشدار داد:

برخورد فرمایشی مسؤولان در برابر مطالبات رهبری به ضرر مردم تمام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با انتقاد از برخورد فرمایشی با مطالبات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها تصریح کرد: مردم نمی‌خواهند رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند.
برخورد فرمایشی مسؤولان در برابر مطالبات رهبری به ضرر مردم تمام می‌شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال گفت: مسؤولان دستگاه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی و صنعتی باید مردم را در جریان تحقق این فرمان مقام معظم رهبری قرار دهند و بگویند که اقتصاد و صنعت سال گذشته در چه سطحی و چگونه بوده و اکنون در چه جایگاهی قرار دارد .
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزود: تریبون های نماز جمعه اهل سنت و تشیع استان برای اطلاع رسانی عملکرد مسئولان در این زمینه‌ها به مردم فراهم است و از همین جا بیایید گزارش عملکردتان را به مردم بدهید.
وی با انتقاد از برخورد فرمایشی با مطالبات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها تصریح کرد: مردم نمی خواهند رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب، غریب و مظلوم و بر زمین بماند.
خطیب جمعه زاهدان بیان داشت: بر اساس اظهار اقتصاددانان دنیا سه عنصر مهم نیروی انسانی، منابع طبیعی و سرمایه ملی در پیشرفت و رشد یک کشور حرف اول را می زند و ایران اسلامی ما هر سه عنصر را دارا است.
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی همچنین با انتقاد از شعار مسؤولان، به مقایسه ایران با برخی کشورها پرداخت که با وجود نداشتن این سه عنصر توانسته اند به پیشرفت های چشمگیری دست یابند، اظهار داشت: برخی کشورها مانند ژاپن، کره جنوبی و مالزی که نه منابع طبیعی و نه سرمایه داشتند تنها با اتکا به نیروی انسانی خود به جایگاهی رسیده اند که امروز جزء کشورهای مدرن در عرصه اقتصاد و صنعت هستند.
نماینده خبرگان رهبری از سوء مدیریت ها و فراموش کردن کارهای اصلی از سوی برخی مسؤولان کشور انتقاد کرد، و گفت: متأسفانه در کشور، ما به جای پرداختن به کارهای اصلی به دعوا می پردازیم، به حیطه اختیارات‌مان می پردازیم که حیطه اختیارات رقیب ما چقدر است تا جایی که مقام معظم رهبری وارد صحنه می شوند و به ما تذکر دهند.
وی با توصیه به مسؤولان خاطرنشان کرد: سه ماه بیشتر به پایان سال باقی نمانده است ببینید چه میزان مطالبات رهبر معظم انقلاب عملیاتی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) و همچنین سالروز شهادت شهید دکتر مفتح و نامگذاری آن به روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه در سطح بسیار عالی است و حوزه و دانشگاه هر یک با حفظ اصالت خویش همکاری تنگاتنگی دارند و گام های مؤثری در پیشرفت علمی ایران اسلامی برداشته‌اند./940/پ 201/س
ارسال نظرات