۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۳۲۵
امام جمعه بناب:

شعار ناسیونالیستی شیوخ عرب نمی‌تواند فلسطین را آزاد کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: شیوخ وابسته عرب در جریان جنگ هشت روزه به خوبی چهره واقعی خود را آشکار کردند و معلوم شد که شعارهای ناسیونالیستی عرب نیز نمی تواند فلسطین را آزاد کند.
امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام ‌مصطفی باقری‌بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بناب با اشاره به تحولات سیاسی منطقه به‌ویژه در کشورهای اسلامی اظهار داشت: امروز خط مقدم مقابله نظام اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی در غزه، لبنان و سوریه است.

 

وی با بیان این‌که جنگ هشت روزه غزه پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی های رژیم اشغالگر قدس در چند ماه اخیر بوده است، خاطرنشان کرد: همگان باید بدانند که اگر در جریان قضایای لبنان، غزه و سوریه بی‌تفاوت باشیم باید جوانان خود را برای حضور در مرزهای کشور برای مقابله مستقیم با اسرائیل بسیج کنیم.

 

 امام جمعه بناب با تأکید بر این‌که باید دشمن را در جایی که نشسته میخکوب کرد، تصریح کرد: اگر قدرت بازدارندگی و دفاعی نداشته باشیم و همواره از موضع انفعال با دشمن برخورد کنیم، قطعا روزی شکست را خواهیم پذیرفت، باید به دستور قرآن خود را به عالی‌ترین تجهیزات نظامی مجهز کنیم تا دشمنان جرأت نگاه چپ به مملکت اسلامی نداشته باشند.

 

حجت الاسلام باقری بنابی ایران را ملجأ و پناه آزادی‌خواهان، عدالت‌طلبان و اسلام‌گرایان جهان دانست و تصریح کرد: شیوخ مرتجع و وابسته عرب منطقه در جریان جنگ هشت روزه به خوبی چهره واقعی خود را آشکار کردند و معلوم شد که شعارهای ناسیونالیستی عربی نیز نمی تواند در عمل راهگشای آزادی فلسطین اشغالی باشد.

 

وی با بیان این‌که آل‌سعود، آل خلیفه و تمام شیوخ عرب وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در شیب واژگونی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: به یقین با اضمحلال رژیم اشغالگر قدس، فاتحه سران عرب وابسته به استکبار و استعمار نیز یکی پس از دیگری خوانده خواهد شد.

 

امام جمعه بناب جنگ هشت روزه غزه را کابوسی گران برای ارتش اسرائیل دانست و گفت: به زودی این کابوس شب و روز را از مناطق اشغالی فلسطین خواهد ربود و ارتش رژیم صهیونیستی که به اصطلاح چهارمین ارتش قدرتمند جهان است، شکست سخت دیگری را از مقاومت اسلامی متحمل خواهد شد.

 

وی پذیرش شروط مقاومت برای آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی را اوج ذلت و خاری این رژیم جعلی عنوان کرد و گفت: به یقین اعراب بی‌تفاوت و سکوت‌کرده منطقه ای نیز در این ذلت و زبونی با رژیم صهیونیستی سهیم هستند، امروز دیگر آشکار شده که دشمنان اسلام منشأ تمام پیروزی‌های امت مسلمان را ایران و انقلابش می دانند./935/پ202/س

ارسال نظرات