۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۷۹۹۳

مسابقه بزرگ احسان ماندگار برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه سراسری کتاب‌خوانی وقف «احسان ماندگار» از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف تبلیغ سنت حسنه وقف برگزار می‌شود.
مسابقه بزرگ احسان ماندگار برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری رسا، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام، با هدف تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف و آشنایی آحاد مردم با احکام آن، مسابقه سراسری کتاب‌خوانی وقف «احسان ماندگار» را در سطح کشور برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، در این کتاب که مباحث مختلفی پیرامون سنت نیکوی وقف، احکام و قوانین وقف، آثار و برکات آن مطرح شده با شمارگان  پانصد هزار نسخه هم اکنون از طریق ادارات اوقاف، امامزادگان و بقاع متبرکه قابل دریافت است.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه دقیق این کتاب پاسخ‌های خود را به 40 سوال مسابقه تا سی‌ام آذر ماه سال 91 به آدرس، قم، صندوق پستی 168 ـ 37135 ارسال کنند.

قرعه کشی این مسابقه همزمان با هفته وقف انجام می‌شود و به برگزیدگان چهارده کمک هزینه حج عمره، هفتاد و دو کمک هزینه سفر به عتبات عالیات،  110 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 110 قلم گویای قرآنی و جوایز دیگر اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است، فایل کامل این کتاب و پاسخ‌نامه آن از طریق سایت‌های www.mfpo.ir و www.awqaf.ir یا www.mfso.ir قابل دریافت است./993/د102/ق

ارسال نظرات