۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۴۷۹۱۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمنان از عزاداری اباعبدالله الحسین واهمه دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که دشمنان از عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ترس و واهمه دارند، گفت: همین پرچم‌های سیاه حسینی دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع عزاداران حسینی شهرستان بناب اظهار داشت: حفظ و پویایی نظام اسلامی به سه عنصر استقامت، ایمان الهی و اتصال به رسول الله(ص) بستگی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: ملتی که دارای این سه ویژگی باشد، هیچگاه نه زیر بار ظلم می رود و نه زورگویی می کند، البته باید دانست که تمامی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی و امت مسلمان در راستای حذف و یا کم‌رنگی این خصوصیات بوده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با تشریح توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته اظهار داشت: دشمنان با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، اما امروز به این نتیجه رسیده‌اند که باید فشارهای اقتصادی و تحریم علیه ملت ایران را افزایش دهند.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که تحریم‌های دشمنان از پیش شکست خورده است، تصریح کرد: بیش از آنکه تحریم اقتصادی غرب کارساز باشد، برخی ضعف‌های مدیریتی از درون نظام موجب شده تا دشمنان بتوانند جو روانی علیه نظام در داخل کشور به راه اندازند، به یقین تحریم دشمنان نیز با مقاومت و پایمردی ملت بی‌اثر خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که دشمنان از عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ترس و واهمه دارند، اظهار داشت: مردم ایران باید شکرگزار حضور در جلسات سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) باشند، چراکه همین پرچم‌های سیاه حسینی دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته از نهضت آزادگی عاشورا است، گفت: بهره‌مندی از عبرت‌های عاشورایی لازمه تداوم آرمان های و ارزش های امام و شهدا و مقابله با ترفندها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین(ع) اظهار داشت: هدف اباعبدالله الحسین(ع) اصلاح انحرافی بود که پس از رحلت پیامبر اسلام در جامعه اسلامی پدیدار شد، در حقیقت خون حضرت سیدالشهدا(ع) تمام پلیدی‌های غاصبان خلافت مولای متقیان را رسوا کرد./935/پ202/ب

ارسال نظرات