۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۴۷۸۰۳
فضل الله:

پیروزی مقاومت در غزه حاصل تلاش های شبانه روزی مجاهدان بود

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه بیروت، تلاش های شبانه روزی مجاهدان را عامل پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه توصیف کرد.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، خطیب جمعه بیروت در خطبه های نماز جمعه منطه حاره حریک، پیروزی مقاومت در غزه را حاصل تلاش های شبانه روزی مجاهدان توصیف کرد و گفت: آنچه در غزه رخ داد پیروزی اراده و عزم بر تانک و هواپیما و نبرد جنگی است. این پیروزی نتیجه یک ساعت نبود، بلکه حاصل تلاش های بی وقفه مجاهدانی است که هیچ گاه آرام نشسته و بدون توجه به اختلافات مذهبی و سیاسی به صورت یکپارچه در فعالیت هستند.

 

وی افزود: از نیروهای مقاومت فلسطین و همه کسانی که با مال و سلاح از مردم غزه حمایت کرده و به شیوه های مختلف در این پیروزی نقش داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

 

حجت الاسلام فضل الله تاکید کرد: این پیروزی نشان داد که جهان عرب و اسلام قادرند با قدرت در برابر دشمن ایستادگی کنند، از ملت و گروه های فلسطینی می خواهم با هم متحد شده و به صورت یکپارچه در برابر دشمن صهیونیسم بایستند.

 

خطیب جمعه بیروت بر لزوم بررسی استراتژی تدافعی در لبنان تاکید کرد و اظهار داشت: بررسی استراتژی تدافعی که کشور را از دشمنی که هیچ گاه نمی گذارد لبنان قدرتمند باشد پس از آنچه در غزه رخ داد، ضروری است. دشمن در پی فرصتی است که طی آن به لبنان ضربه وارد کند.

 

وی ادامه داد: از همه گروه های لبنانی می خواهم به وحدت تمسک یافته و از سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شکاف و تفرقه حاکم بر کشور جلوگیری کنند. نزاع های کنونی ما را از پیشرفت و ایستادگی در برابر چالش های موجود در منطقه که لبنان را احاطه کرده اند، باز می دارند.

 

فضل الله، آغاز گفت وگوهای داخلی را خواستار شد و تصریح کرد: گفت وگو برای همبستگی داخلی و ایستادگی در برابر مشکلات و اختلافات باید به سرعت آغاز شود، ادامه وضعیت کنونی به وخیم تر شدن اوضاع و استمرار گفتمان تنش زا منجر می شود./980/ب902/ک

ارسال نظرات