۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۴۶۲۰۲
امام جمعه زنجان:

انحراف از مسیر ولایت خسارت جبران‌ناپذیری دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با تأکید بر کسب بصیرت در سایه‌سار ولایت گفت: انحراف از مسیر ولایت خسارت جبران‌ناپذیری دارد.
ولايت فقيه/1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، بیستم آبان در افتتاح نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین با اشاره به خیانت‌ها و ترورهای کور گروهک منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت و تجهیز گروهک منافقین، فریاد حقوق بشر و مبارزه با تروریسم سر می دهد.

 

وی با اشاره به خروج نام گروهک منافقین از لیست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا خاطرنشان کرد: این اقدام مذبوحانه ثابت کرد که آمریکا نه تنها خود حامی تروریسم است، بلکه در راستای براندازی نظام اسلامی ایران از هیچ جنایتی فروگذار نیست، مشکل اصلی دشمن نظام ولایی و تبعیت مردم از ولایت است.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که منافقان با ترور شخصیت های بزرگی چون آیت الله مطهری و آیت الله طالقانی به دنبال ضربه به ولایت بودند، افزود: استکبار به خوبی می داند که کسب بصیرت حقیقی تنها در سایه‌سار ولایت تحقق می یابد، از این رو همواره به دنبال خاموشی چراغ هدایت ولایت در جامعه بوده است.

 

وی با تأکید بر این‌که هرگونه انحراف از مسیر ولایت تبعات جبران‌ناپذیری دارد، گفت: فتنه 88 نتیجه کج‌اندیشی و کج‌فهمی عده‌ای به ظاهر خواص و انحراف آنان از مسیر ولایت بوده است، این فتنه یکی از نقشه های شوم دشمنان بود که بعدها واقعیت آن برای همگان ظاهر شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: حرکت بر محور رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از نفاق و عدم وحدت در جامعه پیشگیری می کند، در حقیقت عدم تبعیت از ولی فقیه گسیختگی و انحراف در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

 

همچنین مدیرکل اطلاعات استان زنجان در سخنانی با اشاره به انتقال منافقین از پادگان اشرف به کمپ ترانزیت و اقدام دولت آمریکا در خارج کردن این گروه از لیست تروریستی، اظهار داشت: بایستی مراقب تحرکات دشمنان و رصد فعالیت‌های سرویس‌های جاسوسی غرب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود.

 

وی با اشاره به این‌که دشمنان سعی در سوء استفاده از فضای عمومی و ایجاد اغتشاش در آستانه انتخابات هستند، گفت: دشمنان نظام اسلامی درصدد بهره برداری سوء از همه اطلاعات سایت‌ها و تشکل‌های دانشجویی به نفع خود هستند./935/پ202/س

ارسال نظرات