۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۴۵۶۵۷
آیت الله موسوی جزایری:

احوال علمای گذشته درس بزرگی در مسیر سلوک است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری احوال و شرح حال علمای گذشته را درس بزرگی در راه سیر و سلوک الهی دانست.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته در همایش شب شعر ولایت و امامت که در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد، با تحسین شعر شعرای خوزستانی در وصف اهل بیت(ع)، ابراز داشت: در محفلی که ذکر اهل بیت(ع) باشد، سعادت و سربلندی نصیب حاضران در مجلس می شود که امیدواریم اهل بیت(ع) به ویژه امام علی(ع) به ما عنایت داشته کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش تصریح کرد: توسل و درخواست حاجت از درگاه مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هیچ گاه بدون پاسخ نخواهند ماند و در احوالات اولیاء الله و علمای پیشین این امر بارها مشاهده شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که توسل آیت الله سید علی قاضی به حضرت ابوالفضل(ع) را نمونه ای از احوالات علمای پیشین دانست و گفت: آیت الله سید علی قاضی هنگام نماز مغرب و عشا وارد ضریح حضرت اباالفضل العباس(ع) شد و در اواسط نماز مغرب در حالی که ضریح مولا روبروی ایشان بود حجاب از چشمان ایشان برداشته شد و هر آنچه را که انسان قادر به دیدن آن نبود سید علی آقای قاضی، این فقیه بزرگ با توسل به حضرت عباس(ع) همه آنها را مشاهده کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که احوالات علمای پیشین برای ما درس است خاطرنشان کرد: در این شب از حضرت علی(ع) و فرزند بزرگوارشان حضرت عباس(ع) خواستاریم که به اعمال، رفتار، کردار و گفتار ما نظر کرده و در محشر شفیع شیعیان خود باشند.

آیت الله موسوی جزایری با قدردانی از شعرای خوزستان اظهار داشت: شعرهایی که در محفل امشب قرائت شد بسیار زیبا و باشکوه بود که جای تقدیر و تشکر دارد./9461/پ203/س

ارسال نظرات