۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۴۵۲۳۷
در نماز جمعه امروز؛

سقف مصلای نیمه تمام زنجان ریزش کرد

خبرگزاری رسا ـ سقف نیمه کاره‌ گالوانیزه مصلای زنجان در اثر بارش باران و وزش باد سقوط کرد و موجب ایجاد وقفه کوتاه در بین نماز جمعه این شهر شد.
مصلي زنجان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، امروز در حین اقامه نماز جمعه زنجان که در مصلی نیمه تمام خاتم‌الانبیای این شهر برگزار ‌شد، سقف نیمه کاره‌ گالوانیزه مصلای زنجان در اثر بارش باران و وزش باد که در طول چند روز پیش اتفاق افتاده بود سقوط کرد.

 

بنا بر این گزارش، در اثر این حادثه دو نفر از دانش‌آموزان نمازگزار از ناحیه دست و سر زخمی و راهی بیمارستان شدند، همین مسأله موجب وقفه‌ای کوتاه در نماز جمعه زنجان شد که با امداد رسانی مردم و نمازگزاران حادثه‌دیدگان به خارج از مصلای زنجان انتقال یافتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان 13 آبان را تجلی اتحاد و آگاهی مردم ایران در برابر نقشه‌های شوم دشمنان دانست و با اشاره به اهمیت این روز برای ملت ایران اظهار داشت: 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

 

امام جمعه زنجان هدف استکبارگران از تبعید امام راحل را جدایی ملت از رهبری دانست و با بیان این‌که امام خمینی(ره) در دوران تبعید نیز دست از فعالیت‌های انقلابی خود برنداشته بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در نجف به تدریس پرداخت که ثمره تدریس در این ایام، کتاب ولایت فقیه بود.

 

وی همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام را واقعه مهم تاریخی در انقلاب اسلام ایرانی دانست و یادآور شد: لانه جاسوسی آمریکا منشاء فساد و توطئه چینی در ایران اسلامی بود و اسناد پیدا شده آن نشانگر دسیسه‌ها و خصومت‌های دشمنان ایران بود./935/پ202/ص

ارسال نظرات