۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۴۳۶۴۱
زاکانی:

دشمنان با افزایش فشارها نمی توانند مردم را مقابل نظام قرار دهند

خبرگزای رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هدف دشمنان از افزایش تحریم ها و فشار اقتصادی بر مردم ایران را فاصله انداختن به آنان و نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: با بصیرت و هوشیاری که مردم دارند آنها موفق به اجرایی کردن نقشه خود نخواهند شد.
ديدار اعضاي شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با مراجع و علما عليرضا زاکاني نماينده مردم تهران در مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، به تحلیل شرایط کنونی کشور پرداخت و گفت: دشمنان سعی دارند با تحریم و فشار در عرصه اقتصادی مردم را مقابل نظام قرار دهند.


وی افزود: آنها می خواهند این فکر را به مردم القا کنند که تحریم ها ناشی از سیاست های غلط نظام در موضوع انرژی هسته ای است و از این طریق تصمیمات کلان نظام را زیر سؤال ببرند اما با بصیرتی که ملت ما دارند هرگز موفق نخواهند بود.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع از جمله حضرت آیت الله نوری همدانی موجب بصیرت افزایی مردم در فتنه 88 بود، گفت: برای گسترش بصیرت، فهم درست تکلیف و انجام صحیح آن باید از محضر مراجع و علما بهره مند شویم.

 

زاکانی شرایط کنونی کشور را یکی از مقاطع حساس انقلاب دانست و تصریح کرد: کشور ما در تمام برهه های خطرناک تاریخ انقلاب توانسته است با استفاده از راهنمایی های داهیانه رهبر معظم انقلاب و ظرفیت های موجود در ملت ایران از موانع دشمن به راحتی عبور کند.


وی تلاش جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی را همواره معطوف بر پیگیری آرمان های انقلاب دانست و گفت: همواه سعی کرده ایم به عینیت بخشیدن اهداف انقلاب کمک کنیم./928/پ203/ج

 

ارسال نظرات