۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۴۲۸۹۳
آیت‌الله علوی گرگانی:

سعادت مسؤولان در گرو اطاعت از رهبری است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت تبعیت مسؤولان از رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و گفت: اگر مسؤولان می‌خواهند در نظام اسلامی خدمتگذار مردم باشند باید به رهنمودهای رهبری و مراجع توجه کنند و قطعاً در چنین صورتی سعادت و خوشبختی نصیب آنها خواهد شد.
2/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان این‌که عزت و ذلت بندگان به دست خدا است، گفت: توجه به فرامین الهی و انجام آنها انسان را به عزت می‌رساند.
این استاد برجسته درس خارج ادامه داد: انسان اگر از ذلت معصیت خود را بیرون بکشد و زیر چتر عزت و اطاعت قرار گیرد، حتی اگر پست و مقامی نداشته باشد در میان مردم محبوب خواهد شد.
آیت‌الله علوی گرگانی اطاعت خدا و ائمه اطهار(ع) را سبب عزت بندگان و قبولی عبادات عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که فکر می کنند بدون اطاعت از معصومان(ع) اعمال خود را به درستی انجام داده و ثواب خواهند گرفت، در اشتباه هستند.
وی در ادامه بر ضرورت تبعیت مسؤولان از رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و ابراز داشت: اگر مسؤولان می‌خواهند در نظام اسلامی خدمتگذار مردم باشند باید به رهنمودهای رهبری و مراجع توجه کنند و قطعاً در چنین صورتی سعادت و خوشبختی نصیب آنها خواهد شد.
این استاد برجسته درس خارج توجه به معنویت را سبب رشد و تعالی انسان خواند و گفت: مزد مادی در برابر خدمت انسان لازم است؛ اما آنچه که انسان باید به دنبال آن باشد، پاداش معنوی و اخروی است که در سایه خلوص نیت در انجام امور به دست می‌آید.
آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه با بیان این‌که منحرفان از بیان فعالیت‌های خود برای دیگران ابایی ندارند، ابراز داشت: آنها چون درک درستی از حقایق ندارند از اعمال خود لذت می‌برند و فکر می‌کنند در مسیر صحیح قدم بر می‌دارند./927/پ202/ج
ارسال نظرات