۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۴۱۳۹۳
امام جمعه بناب:

اعتماد متقابل مردم و دولت رمز تداوم انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری‌بنابی با تاکید بر این‌که جنگ اقتصادی غرب علیه ایران تازگی ندارد، گفت: مردم تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرند.
امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی، امام جمعه بناب امروز در دیدار مسؤولان این شهرستان با تشربح اهداف شوم دشمنان از تحریم اقتصادی ایران اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم نظام اسلامی به یقین مورد دلخواه مستکبران عالم نبوده است، از این‌رو تلاش برای براندازی حکومتی دینی ایران نباید مساله‌ای تازه باشد، چراکه منافع غرب در منطقه را به خطر انداخته است.


وی با بیان این‌که وعده‌های قرآنی در پیروزی مستضعفان بر مستکبران تحقق می یابد، خاطرنشان کرد: تفکر و مکتب حق ماندگار است، تاریخ به ما آموخته که ایستادگی در مقابل نظام سلطه توفیقات بزرگی در عرصه‌های مختلف عاید کشور خواهد کرد، دولتمردان بدانند که خباثت نظام کفر هیچگاه از بین‌رفتنی نیست.


امام جمعه بناب با تاکید بر این‌که ذات دشمنان نظام اسلامی، دشمن است، خطاب به مسؤولان تصریح کرد: هیچ شکی نداشته باشید که تمام سردمداران کفر و نفاق محکوم به فنا هستند، اما با این‌حال نباید توطئه‌های دشمنان را دست کم گرفت، نوسانات اخیر بازار ارز نشان داد که دشمن از هر فرصتی برای ضربه به نظام استفاده می کند.


وی بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را نشأت گرفته از سوء مدیریت برخی مسؤولان دانست و افزود: جنگ اقتصادی غرب علیه ایران تازگی ندارد، دولت و مردم بایستی تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرند و با همدلی فتنه‌های دشمنان را خنثی کنند.


حجت الاسلام باقری بنابی خواستار اتخاذ تدابیر اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تحریم‌های اخیر اقتصادی، مهار تورم و کنترل بر قیمت‌های بازار شد و گفت: حمله امروز دشمن به صورت اقتصادی است، جنگ اقتصادی و جنگ روانی استکبار جهانی به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به کارایی نظام اسلامی است.


امام جمعه بناب با تاکید بر صداقت مسؤولان با مردم در مشکلات و معضلات مختلف گفت: هر دولتی ممکن است با مشکلاتی رو به رو باشد، از این رو نباید با کتمان مشکلات موجود در جامعه اعتماد مردم از نظام را سلب کنند، چراکه رضایت و اعتماد متقابل مردم و دولت رمز تداوم انقلاب اسلامی بوده است.


وی افزود: دولتمردان حقیقت‌ را با مردم در میان بگذارند و فرافکنی نکنند، مردم نیز بایستی با صبر و حوصله، قناعت و پرهیز از اسراف برای خرید کالاهای غیرضروری به بازار مراجعه نکنند، طلا و ارز از ضرورت‌های زندگی خانواده‌ها نیست که عده‌ای بدون حساب اقدام به خرید این موارد می کنند و موجب التهاب در بازرا می شوند.


حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر این‌که این کشور صاحب دارد و از غیب حمایت می‌شود، گفت: این فراز و نشیب هم فروکش خواهد کرد و اگر کمی دولت و ملت مقاومت داشته باشند، پیروز نهایی این جنگ اقتصادی و روانی ایران اسلامی است./935/پ203/ب

ارسال نظرات