۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۴۱۱۷۴
مدیر حوزه علمیه خرمدره:

اهانت به پیامبر اکرم نشانه هراس از بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان خرمدره گفت: علت اصلی توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص) ترس از گسترش بیداری اسلامی در منطقه است.
فيلم موهن

حجت الاسلام علی امینی، مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان خرمدره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با اشاره به علل و عوامل اهانت به مقدسات دینی مسلمانان از سوی دشمنان اسلام اظهار داشت: پس از حادثه یازدهم سپتامبر انگشت اشاره آمریکا و رژیم صهیونیستی به سمت مسلمانان رفت و همین امر بهانه‌ای شد تا لشکرکشی های گسترده غرب به خاورمیانه گسترش یابد.


وی با اشاره به این‌که پس از اشغال افغانستان و عراق، آمریکا بیش از گذشته مورد نفرت و انزجار مسلمانان قرار گرفته است، تصریح کرد: با گذشت چندین روز از پخش فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) مقامات آمریکایی علاوه بر این که از جوامع اسلامی عذرخواهی نکرده‌اند، رییس جمهور آمریکا طی بیانیه ای به حاکمان اسلامی اذعان داشته که نباید بگذارید به سفارت خانه های ما تجاوز و حمله صورت گیرد.

 

حجت الاسلام امینی علت اصلی توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص) را  ترس از گسترش بیداری اسلامی در منطقه و ادامه سیاست اسلام‌هراسی پس از واقعه یازده سپتامبر دانست و با تاکید بر ادامه اعتراض‌های مسلمانان به اقدام موهن غرب تصریح کرد: مسلمانان باید با تداوم اعتراضات مردمی و با برگزاری راهپیمایی های با شکوه، نفرت و خشم خود را نسبت به اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) نشان دهند.

 

وی خواستار محاکمه عاملان تولید این فیلم موهن در دادگاه های بین المللی شد و افزود: غربی‌ها برای در امان ماندن از انزجار مسلمانان باید خود سازندگان این فیلم توهین آمیز را محاکمه کنند، در غیر این صورت خشم و انزجار امت اسلامی تمام شدنی نخواهد بود.

 

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان خرمدره با اشاره به حمایت‌های مادی و معنوی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سازندگان این فیلم اهانت‌آمیز گفت: این اقدامات نشان از نقش اصلی دولت آمریکا در ساخت فیلم موهن در اهانت ساحت پیامبر اسلام بوده است، رفتار دوگانه غرب در قبال مسائل بین المللی این‌بار رسوایی فضاحت‌باری به دنبال داشته است.

 

وی ضمن محکوم کردن تولید و انتشار فیلم موهن در اهانت به مقدسات اسلامی، تاکید کرد: آمریکا و ایادی غربی‌اش که در ساخت این فیلم توهین آمیز دست داشته اند، باید منتظر عواقب آن از سوی امت اسلامی باشند، تبعات این اهانت بسیار گسترده‌تر از آن خواهد بود که مقامات غربی بتوانند پیش بینی کنند./935/ت302/ب

ارسال نظرات