۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۰۸۸
گاردین:

ایران با تحریم عقب نشینی نمی کند

خبرگزاری رسا ـ روزنامه انگلیسی گاردین در مقاله ای به بررسی اوضاع اقتصادی ایران پرداخت و نوشت: تحریم عامل مهمی برای تحت فشار قرار دادن ایران نیست.
1

  

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گاردین، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی به بررسی اوضاع اقتصادی ایران پرداخت و نوشت: ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، یوال استینیتز وزیر اقتصاد رژیم‌صهیونیستی و هیلاری کلینتون، وزیرخارجه آمریکا مدعی شده‌اند که تحریم‌ها در حال اثر گذاشتن بر اقتصاد ایران است،اما سوال این است اگر تحریم‌ها ضربه‌ای زدند، پس باید نتیجه دهند، اما در این ادعا نتیجه ای دیده نمی شود.

 

گاردین افزود: تحریم‌های شدیدی علیه ایران وضع شده، اما قبل از این هم کشورهایی بوده‌اند که در برابر این تحریم‌ها ایستاده و مواضع خود را تغییر ندادند، کشورهایی نظیر کره شمالی، کوبا، و زیمبابوه.

 

این روزنامه ادامه داد: تحریم‌ اقتصادی چه در ایران و چه در دیگر نقاط با نقص مواجه است و آن هم به دلیل نوع کارکرد و عملکردی است که دارد.

 

گاردین تاکید کرد: تحریم یک کشور در ابتدا بر روی مردم تاثیر دارد، ولی مردم ایران به دلیل حمایت از حکومت در برابر این فشارها مقاومت و تحمل می کنند که این موضوع یکی از دلایل مهم بی اثر بودن تحریم‎ها ست./982/ب103/د

ارسال نظرات