۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۴۰۲۰۷

معاون سیاسی استاندار قم از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با حضور در خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.
حجت الاسلام مهدي عرب انصاري معاون سياسي امنيتي استاندار قم بازديد معاون سياسي امنيتي استاندار قم از خبرگزاري رسا بازديد معاون سياسي امنيتي استاندار قم از خبرگزاري رسا بازديد معاون سياسي امنيتي استاندار قم از خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ساعاتی پیش از دفتر مرکزی خبرگزاری رسا در قم بازدید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و هیات همراه در جریان این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات خبری خبرگزاری رسا قرار گرفتند.

حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا گزارشی از بخش های مختلف این رسانه حوزوی ارائه و اهداف این خبرگزاری رسا را تشریح کرد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا با بیان این که درباره ورود به تجدد دیدگاههایی وجود دارد و یکی از آنها کوتاه آمدن در مقابل این پدیده و واگذاری عرصه به رقیب است، درباره دیدگاه رایج به این مقوله، اظهار داشت: دیدگاه رایج که اندیشه امام(ره) و مقام معظم رهبری نیز به دنبال آن بوده و از طرفی نیز بسیار روشنفکرانه است مطرح میدارد که هیچ گونه تعارضی بین دین و تجدد وجود ندارد.

حجت الاسلام محققی اضافه کرد: بر همین اساس باید پیام خود را به جامعه رساند، این احساس وظیفه باعث شد تا کار خبری خود را از سال 82 شروع کنیم و میتوان گفت در دورانی که زمانه غربت روحانیت در عرصه خبر بود شروع به این کار کردیم و خوشبختانه تاکنون خبرگزاری رسا اقدامات و فعالیت های قابل قبولی را در عرصه انعکاس اخبار مراجع، علما و حوزه های علمیه و همچنین رویدادهای حوزوی انجام داده است.

وی در پایان با اشاره به این که رقابت این مجموعه با دیگر خبرگزاریها غیر قابل انکار است، اظهار داشت: خبرگزاری رسا در راستای انعکاس اخبار حوزه های علمیه و مراجع با هدف همگرایی حوزه و حاکمیت، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه و جریان روحانیت و همچنین آشنا ساختن روحانیت با ظرفیت رسانه عمل می کند./908/پ203/ج

ارسال نظرات