۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۳۹۳۲۰

مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه نشریات خانوادگی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه نشریات خانوادگی شامگاه روز گذشته با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
نمايشگاه نشريات خانوادگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه نشریات خانوادگی شامگاه چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نویسندگان و اصحاب مطبوعات در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار شد.

در این مراسم  محمد زاده، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که نمایشگاه نشریات خانوادگی اولین تجربه ما بود و با موفقیت برگزار شد، بیان داشت: معیار ما برای تشخیص موفقیت آمیز بودن نمایشگاه اقبال مردم است و هر چیزی را که مردم بپسندند موفق است.

وی با بیان این که معتقدیم تحقق عدالت و آزادی منهای مطبوعات تصور باطلی است و باید به مطبوعات احترام گذاشت، ابراز داشت: دو شعار محوری پیش روی ماست که آن توسعه کیفی و تهذیب رسانه است و هر روز که می گذرد، به آن نزدیک تر می شویم.

در این مراسم از سه کتاب جدید رونمایی و از  نویسندگان آنها تقدیر شد.

در ادامه مراسم همچنین از مسئولان غرفه های برتر نمایشگاه که به ترتیب غرفه عفاف و حجاب، روزهای زندگی بچه ها، سلامت، نی نی و خانواده سبز بودند، تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است در ادامه مراسم اکران فر، شاعر و روزنامه نگار، سروده ی زیبای خود در مدح پیامبر اکرم(ص) و حضرت ابوالفضل(ع) را قرائت کرد که مورد توجه و استقبال حضار قرار گرفت.

لازم به ذکر است شجاعی مهر، مدیر مسئول نشریه خانواده سبز، از صفر شدن تعرفه واردات کاغذ در چند روز اخیر خبر داد و گفت: بر این اساس قیمت کاغذ افزایش چندانی نخواهد داشت./959/پ202/ص

ارسال نظرات