۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۹۹۰
امام جمعه بناب:

فیلم موهن حقیقت چهره زشت استکبار را آشکار کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب گفت: اگر نظام اسلامی ایران میلیاردها دلار خرج می کرد، نمی توانست حقیقت چهره زشت استکبار جهانی را آشکار کند، اما آنها به سادگی خود را رسوا کردند.
امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع تعدادی از طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب اظهار داشت: اهانت به پیامبر خوبی‌ها و مهربانی‌ها در حقیقت بی‌توجهی به ارزش‌های اخلاقی و فطرت پاک بشری است.

 

وی با بیان این‌که اهانت‌کنندگان با ساحت رسول گرامی اسلام(ص) پیرو هیچ دین و آئین الهی نیستند، خاطرنشان کرد: هتک حرمت مقدس‌ترین مقدسات اسلام در واقع بی احترامی به دیگر پیامبران نیز است، اگر امروز شاهد انزجار عموم مردم جهان حتی مسلمان‌ها هستیم به این علت است که مردم دیگر ادیان نیز از تحرکات رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند.

 

حجت الاسلام باقری بنابی با محکوم کردن اقدام فیلم‌ساز صهیونیست مقیم آمریکا در تهیه و انتشار فیلم موهن علیه پیامبر رحمت، تصریح کرد: دشمنان با این کار بی شرمانه، ناغافل اذهان خفته مردم جهان را بیدار و بی تفاوت ها را به تکاپو وادار کردند، به یقین طی روزها و ماه‌ها آینده شاهد تحولات بزرگی در منطقه و غرب خواهیم بود.

 

امام جمعه بناب بی‌احترامی به مقدسات اسلامی را خلاف عقل، منطق و حقوق بشر واقعی دانست و گفت: چرا آزادی بیان تنها در اینگونه اقدامات تفسیر می شود، مگر سؤال در مورد هولوکاست و اقدام نازی‌ها نمی تواند مصداق آزادی بیان باشد پس چرا حتی فکر کردن به این واقعه تاریخی جرم محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میلیاردها دلار خرج می کرد، نمی توانست حقیقت چهره زشت استکبار جهانی را آشکار کند، اما آنها به سادگی خود را رسوا کردند، آمریکا و رژیم صهیونیستی، دشمنان قسم خورده اهل بیت(ع) هستند که از چشم تمام ملت های جهان افتاده اند و دیگر جایگاهی ندارند.

 

حجت الاسلام باقری بنابی کج فکری و افکار سطله‎‌جویانه رژیم صهیونیستی را عامل بیزاری ملت های آزاده جهان از استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل تحمل درخشش، عزت و استقلال ملت های دیگر جهان را ندارند و در فکر استعمارگری، حق کشی و ظلم و ستمگری هستند.

 

امام جمعه بناب با تاکید بر این‌که منافع غرب به ویژه رژیم صهیونیستی تنها به واسطه اختلاف، بحران و آشوب در نقاط مختلف جهان تامین می شود، اضافه کرد: بیشتر یهودیان خود را نژاد برتر جهان می دانند و به همین خاطر از قبول دین مبین اسلام سرپیچی و از هیچ توهینی به اسلام و مسلمانان خودداری نمی کنند، در چنین شرایط غیرعقلایی نمی‌توان از منطق و حق‌طلبی سخن گفت./935/پ202/ب

ارسال نظرات