۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۳۸۴۵۰
در تهران برگزار شد:

شام غریبان شهادت امام صادق در دفتر آیت الله علوی گرگانی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با شام غریبان شهادت صادق آل محمد(ع)، مراسم سخنرانی و ذکر مصیبت، ساعاتی پیش با حضور جمعی از علما، روحانیان و محبان آن امام همام(ع) در دفتر آیت الله علوی گرگانی در تهران برگزار شد.
حجت الاسلام صديقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در شام غریبان شهادت مظلومانه رییس مذهب جعفری(ع)، مراسم عزاداری و ذکر مناقب و مصائب امام جعفر صادق(ع)، ساعاتی پیش با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه تهران و با حضور علما، روحانیان و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، در دفتر آیت الله علوی گرگانی در تهران برگزار شد.
حجت الاسلام صدیقی ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مراجع تقلید و حوزه های علمیه، امام جعفر صادق(ع) را آیینه تمام نمای صفات علم و قدرت الهی دانست و خاطر نشان کرد: آن حضرت با وجود در اختیار داشتن قدرت الهی، در مسیر رهبری مردم و تبیین دین اسلام، همواره مظلوم زیستند و مظلومانه به شهادت رسیدند.
امام جمعه تهران با اشاره به وصیت امام صادق(ع) به امت اسلام، تأکید کرد: آنچه موجبات رضایت آن حضرت را فراهم می نماید رعایت تقوا و ورع و عدم بی تفاوتی به بندگان خداست که این نکته از شاخصه های نظام اسلامی نیز می باشد.
در پایان مراسم، عاشقان و عزادارن آن امام همام(ع) به سوگواری و سینه زنی پرداختند. /958/پ203/ع
ارسال نظرات