۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۳۷۴۲۹

جلسه جامعه وعاظ دیشب برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه جامعه وعاظ شامگاه دوشنبه با حضور معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.
جلسه جامعه وعاظ دیشب برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا جلسه هفتگی جامعه وعاظ شامگاه دوشنبه سیزدهم شهریورماه با حضور حجج اسلام ابوترابی فرد و ابراهیمی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حجج اسلام شجونی و شجاعی و اعضای جامعه وعاظ در محل برگزاری این جلسات برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه که اولین جلسه بعد از ماه مبارک رمضان بود حجت الاسلام مروی حکیم از اعضای جامعه وعاظ و روحانیان بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی به سخنرانی درباره جایگاه علما و روحانیان در جامعه پرداخت.

وی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت روحانیت سنگین تر شده است گفت: روحانیان نباید نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت باشند و باید با رصد حوادث و وقایع سعی در اثرگذاری بیشتر داشته باشند.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام منصور غفوری معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به ارائه گزارشی درباره برگزاری شانزدهمین اجلاسیه سران جنبش عدم تعهد و حواشی آن پرداخت.

حجت الاسلام غفوری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این اجلاسیه گفت: محوریت اصول اسلامی در سخنرانی ها، نظرات و بیانیه ها از ویژگی های منحصر به فرد این اجلاسیه بود.

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این که جنبش عدم تعهد سازمان نیست اظهار داشت: یکی از بزرگترین اشکالات این جنبش این است که به دلیل سازمان نبودن بیانیه های آن ضمانت اجرایی ندارد./959/پ202/ص

ارسال نظرات