۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۳۶۷۱۶

ویژه برنامه‌های تابستانی طلاب حوزه علمیه بناب پایان می یابد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ویژه برنامه‌های تابستانی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب پایان خواهد یافت.
حوزه علميه بناب

 

حجت الاسلام قدرت صفرزاده، معاون آموزش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه سراسر کشور، ویژه برنامه‌های تابستانی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب نیز با به کار خود پایان خواهد داد.

 

وی با اشاره به این‌که تابستان امسال و همزمان با ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه‌های مختلفی برای اوقات فراغت طلاب این مرکز علوم دینی تدارک دیده شده بود، خاطرنشان کرد: در همین راستا طلاب پایه های یک تا سه حوزه علمیه بناب در طول تابستان در دوره‌های مختلف آموزشی شرکت کردند.

 

حجت الاسلام صفرزاده ادامه داد: طلاب این مرکز ضمن حضور در برنامه های ورزشی، فرهنگی و مهارتی، در دوره‌های ادبیات، منطق کاربردی و اصول اعتقادات کاربردی شرکت کرده و در نهایت با حضور در دوره‌های کسب مهارت ارتباطی، خود را برای تحصیل در پایه‌های بالاتر آماده کردند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب از برگزاری دوره آموزشی فشرده مکالمه زبان عربی با حضور 45 طلبه در سه کلاس خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با همکاری جامعه المصطفی العالمیه از ابتدای مردادماه سال جاری آغاز شده و تا 13 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: در این دوره روزانه 5 ساعت برنامه کلاسی داشتیم که در ماه مبارک رمضان دو ساعت آن بعد از افطار و 3 ساعت عصر برگزار می شد؛ هم اکنون نیز دو ساعت دیگر برای کلاس ها با عنوان «المرشد لغوی و الحفل الیومی» اضافه شده است.

 

حجت الاسلام صفرزاده با بیان این‌که محتوای اصلی دوره از کتاب « اللغة العربیة » تالیف جمعی از اساتید برجسته جامعة المصطفی در نظر گرفته شده است، افزود: در پایان هر هفته نیز از مواد درسی تدریس شده امتحان به عمل آمده و نمرات بصورت هفتگی اعلام می شود.

 

وی در ادامه از برگزاری اردوی زیارتی مشهدمقدس ویژه طلاب حوزه علمیه بناب خبر داد و گفت: این اردوی زیارتی همه ساله با آغاز فصل تابستان با هدف زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) و بهرهمندی از جلسات اخلاق حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی، تولیت این مرکز آموزش علوم دینی برگزار می شود.

 

معاون آموزش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب همچنین از برگزاری جلسات اخلاق و آداب در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: خانواده کارکنان، طلاب و استادان حوزه علمیه بناب نیز در ماه مبارک رمضان در سلسله جلسات آداب و اخلاق شرکت کردند که با برکات معنوی بسیاری همراه بود./935/پ202/س

 

 

ارسال نظرات