۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۳۵۸۲۲
نماینده مجلس خبرگان:

روز قدس روز دفاع از انسانیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: روز قدس، روز دفاع از انسانیت است و فریاد بلند ملت ما در روز قدس، لرزه بر اندام استکبار می اندازد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: آرمان‌های اسلامی به روز قدس پیوند خورده و باید زنده نگه داشته شود و حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس در واقع، بیعت مجددی با آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) و زمینه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) باشد.


وی یکی از اهداف نامگذاری روز جهانی قدس را تلاش در راستای عدم فراموشی مسأله قدس در تحولات جهانی دانست و خاطرنشان کرد: روز قدس نباید در تحولات سیاسی و اجتماعی ما گم شود بلکه این مسئله از جمله مسائل مهمی است که باید در همیشه تاریخ وجود داشته و مورد حمایت همه جانبه مسلمین باشد.


به گفته امام جمعه بهشهر، اکنون جهان رو به سوی اسلام و اسلام خواهی آورده و باید در این مقطع از زمان به رشد و بالندگی اسلام در جهان امیدوار باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین جباری ادامه داد: دفاع از مظلوم در بطن دین اسلام وجود دارد و به این دلیل باید برای رهایی مسلمانان اسیر در بند استکبار جهانی تلاش کنیم و این مهم در شرایط کنونی تنها با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس میسر است.


وی اظهار داشت: اکنون در یک مقطعی از جهان قرار گرفته ایم که استکبار با تحریم و تبلیغ در پی براندازی و یا راکد نگه داشتن نظام ما و اسلام است که در این راستا باید هوشیارانه عمل کرده و به موقع وارد شویم.


امام جمعه بهشهر یادآور شد: اینکه وحدت و همبستگی باید در جامعه اسلامی رعایت شود از تاکیدات دین ما اسلام است و باید این وحدت و همبستگی در کل جوامع اسلامی و بلاد مسلمین مورد توجه قرار گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین جباری اضافه کرد: اکنون ظلم های فراوانی در سوریه و میانمار و فلسطین در حق برادران و خواهران مسلمان ما می شود و باید در این رابطه با آگاهی وارد شویم تا حقوقشان پایمال نشود.


وی با تاکید بر لزوم توجه رسانه ها به این امر مهم و پوشش اخبار مربوط به این روز در راهپیمایی و گزارشات گفت: روز قدس، روز همبستگی امت مسلمان جهان به منظور دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی است و باید این آزادی خواهی با تمام توان مورد حمایت قرار گیرد./950/پ202/ب

ارسال نظرات