۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۳۵۴۵۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

نهادینه کردن ارزش های دینی راه مقابله با هجمه های گسترده غرب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا نهادینه کردن ارزش های ناب دینی و انقلابی در جامعه را مناسب ترین راه کار برای مقابله با هجمه های گسترده غرب علیه هویت دینی نسل جوان دانست و تصریح کرد: باید مبانی دینی به شیوه ای هنرمندانه به نسل جوان منتقل شود.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام مختار نظری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، روز گذشته در جمع فرماندهان پایگاه‌ها، بسیجیان و مسؤولان سپاه ناحیه نور با بیان این که مشکل ما با آمریکا مبنایی و عمقی است، گفت: ملت ایران آمریکا را دشمن اصلی خود می داند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به تهدید های پوچ و توخالی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حضور در صحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

 

حجت الاسلام نظری با بیان این که مردم کشور ما ترفندهای دشمنان را به خوبی می‌شناسند و به تجربه نیز ثابت شد که اگر دشمن کوچک‌ترین تحرکی را علیه کشور ما انجام دهد بزرگ‌ترین صدمات به بدنه خودشان وارد می‌شود، گفت: با توجه به این روحیه شهادت‌طلبی که در بین مردم ما وجود دارد نشان می‌دهد که مردم ما برای دستیابی به خواسته‌های به حق خود حاضر هستند جان خود را فدا کنند.

 

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران پشتوانه عقلی محکمی به نام مردم دیندار دارد و دشمنان اسلام نیز به پشتوانه همین مردم به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند در برابر ملت ایران قد علم کنند.

 

حجت الاسلام نظری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان نظام اسلامی پس از ناکامی‌های صورت گرفته در عرصه جنگ سخت، امروز به توطئه های نرم علیه نظام دینی روی آورده اند، خاطرنشان کرد: دشمنان با هجمه‌های نرم علیه ارزش های دینی ملت ایران در تلاش هستند هویت دینی نسل جوان ما را خدشه دار کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، نهادینه کردن ارزش های ناب دینی و انقلابی در جامعه را مناسب ترین راه کار برای مقابله با هجمه های گسترده غرب علیه هویت دینی نسل جوان دانست و تصریح کرد: باید مبانی دینی به شیوه ای هنرمندانه به نسل جوان منتقل شود.

 

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در پی ضربه‌زدن به انقلاب نوپای ملت ایران بودند، افزود: آنها برای رسیدن به خواسته‌های شوم خود به هر اقدام مذبوحانه‌ای دست زدند.

 

حجت الاسلام نظری با بیان این که تفکر دینی ما ملت فلسطین را مردمی مظلوم می داند، ادامه داد: این درحالی است که غرب تنها هنر دین را ارتباط شخصی با خدا می داند.

 

وی با اشاره به این که تفکر غرب حمایت از رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: این تقابل دو اندیشه و تفکر بین ما و غرب به سرکردگی آمریکا است.

 

حجت الاسلام نظری با اشاره به تحریم های سی ساله نظام سلطه علیه نظام اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی تحریم های دشمان را با هوشمندی گذراندند.

 

وی ادامه داد: تحریم های غرب علیه کشورمان در سایه الطاف الهی، تدبیر رهبری و همراهی ملت ایران به فرصتی برای کشور تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که تحریم‌ها موجب بروز استعدادها و قابلیت‌ها و روی آوردن به خودباوری و خودکفایی است، ادامه داد: امروز جوانان ایران اسلامی در عرصه های بین المللی الگو هستند.

 

حجت الاسلام نظری با اشاره به نزدیکی روز جهانی قدس، حمایت از افراد مظلوم و هم‌کیشان را وظیفه شرعی و دینی اعلام کرد و بیان داشت: حمایت از فلسطین یک امر اعتقادی و دینی است و ما نمی‌توانیم بر اساس آموزه‌های اسلام نسبت به مظلومان بی‌تفاوت باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که متأسفانه امروز اعراب به عافیت طلبی روی آوردند، خاطرنشان کرد: حمایت از فلسطین و حضور در راهپیمایی روز قدس که خواسته امام راحل بوده و است جهانی شد و جهان در این روز به حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد برمی‌آورد./950/پ202/ب

ارسال نظرات