۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۳۴۹۱۱
با هدف بررسی مشکلات مطبوعات خوزستان؛

نشست اصحاب رسانه با آیت الله موسوی جزایری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست اصحاب رسانه با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با هدف بررسی مشکلات مطبوعات خوزستان برگزار شد.
ديدار اصحاب رسانه با آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اصحاب رسانه اعم از مدیران مسؤول روزنامه ها، هفته نامه ها و سردبیران خبرگزاری ها استان خوزستان ظهر امروز با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به بیان توصیه هایی اخلاقی به خبرنگاران پرداخت.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به بیان آماری از وضعیت روزنامه ها و خبرگزاری های استان خوزستان پرداخت و افزود: در حال حاضر استان دارای 10 روزنامه، 21 نشریه و 9 خبرگزاری فعال می باشد.

وی با بیان این که 188 خبرنگار فعال در استان خوزستان مشغول به پوشش اخبار می باشند گفت: بحمدالله مجموعه خبری استان خوزستان همواره بدون حاشیه در تعقیب عملکرد نظام اسلامی است.

حسین نژادیان مدیر اجرایی روزنامه نور خوزستان به مشکلات مطبوعات اشاره کرد و افزود: مهم ترین مشکل مطبوعات استان در برهه کنونی کاغذ است که بعد از طرح هدفمندی یارانه ها، یارانه آن قطع شده و با توجه به افزایش قیمت کاغذ یارانه دریافتی از سوی دولت تغییری نکرده است.

وی تصریح کرد: چاپخانه مجهزی در استان در حال تکمیل و راه اندازی است که انشاء الله با کمک مسؤولان این پروژه بزرگ که تأثیر بسزایی در ارتقاء سطح کیفی نشریات را به دنبال دارد.

محمد جعفر فلسفی مسؤول دفتر روزنامه کیهان در خوزستان با بیان این که مطبوعات آخرین پناهگاه مردم هستند گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان آمار صحیح و واقعی استان را به مسؤولان بازگو نمی کنند.

آقایان لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب، حلالی مدیر مسؤول روزنامه فرهنگ جنوب و فروغی سردبیر روزنامه صبح کارون از دیگر کسانی بودند که در این جلسه به بیان انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند./9464/203/ع

 

ارسال نظرات