۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۳۴۷۹۷

افزایش 200 درصدی ورود سوالات مردم در بخش پیامکی اداره پاسخگویی به سوالات دینی

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات خراسان رضوی از رشد 200 درصدی سوالات اقشار مردم در بخش پیامکی این اداره در نیمه اول ماه رمضان خبر داد.
پيامک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام  رضانیا گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان نسبت به  مشابه ماه قبل، این اداره با افزایش پاسخگویی200 درصدی به سوالات و شبهات دینی مردم در سه حوزه احکام شرعی، مشاوره  دینی و اعتقادات اسلامی در بخش پیامکی این اداره مواجه بوده است که با توجه به شروع ماه رمضان اکثر سوالات در حوزه احکام شرعی خصوصا احکام روزه بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این شاهد رشد پاسخگویی 78 درصدی سوالات ورودی در بخش عضویت سایت و 13 درصدی سوالات ورودی در ارتباط زنده بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پاسخگویی بیش از 800 سوال در روز فقط در بخش پیامکی و نیاز فوری مردم به جواب سوالات، در بخش پشتیبانی محتوایی و علمی این اداره، تصمیمات خوبی در  افزایش چشمگیر جواب های آماده خصوص احکام روزه و سوالات مشاوره ای گرفته شد که در نتیجه آن شاهد بالا رفتن سرعت پاسخگویی بودیم و حجم قابل توجه ای از سوالات به روز جواب داده می شود.

وی همچنین اذعان کرد که این اداره پاسخگویی در ایام ماه مبارک رمضان به طور ویژه حمایت علمی خود را چه به صورت پاسخگویی تلفنی و چه به صورت پیامکی نسبت به مبلغان اعزامی از دفتر تبلیغات خراسان رضوی داشته است.

این کارشناس پاسخگویی به مسائل دینی تصریح کرد: پرسشگران می توانند سوالات اعتقادی، احکام شرعی و مشاورای خود را به سه صورت ارتباط زنده (چت متنی با پاسخگویان در بخش آنلاین) ارسال سوال از طریق پیامک به شماره 30007461 و عضویت در سایت مطرح کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند./916/د103/ن

 



 

ارسال نظرات