۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۷۳۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خبرنگاران پاسدار ارزش و آرمان های والای انقلاب باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: یکی از مهم ترین کارکردها و وظایف اصحاب رسانه زمینه سازی برای حفاظت و پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب با انعکاس واقعیت های موجود است.
ميرعمادي امام جمعه خرم آباد
 
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، گفت: انتشار اخبار و رویدادها براساس واقعیت‌های موجود و شناسایی و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های گسترده و بیشمار کشور در حوزه‌های مختلف از طریق رسانه‌ها، نقش مهمی در گسترش و تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه و خنثی کردن ترفندهای رسانه ای دشمنان دارد.
 
خبرنگاران در صف مقدم جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند
نماینده ولی فقیه در لرستان بر اهمیت شغل خبرنگاری تأکید و با سنگین ارزیابی کردن مسؤولیت خبرنگاران، ابراز کرد: فعالیت های رسانه‌ای خبرنگاران و روزنامه نگاران نقش مهم و سرنوشت سازی در روند مدیریت کشور دارد و بر همین اساس تعهد، تخصص، سلامت و عزت نفس لازمه کار یک خبرنگار موفق و مفید برای کشور و نظام است.
امام جمعه خرم آباد آگاهی بخشی به جامعه و شفاف سازی افکار عمومی را از جمله وظابف خبرنگاران عنوان کرد و افزود: دفاع از حقوق مسلم و قانونی مردم، صراحت لهجه و صداقت گفتار، رعایت عدل و انصاف و امانت در انتقال اخبار و مطالب از دیگر ملزومات کار در عرصه اطلاع رسانی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: فعالان عرصه رسانه و خبررسانی باید با انگیزه‌ای قوی و با الهام گرفتن از آموزه‌های اصیل دینی و اسلامی به دنبال تحکیم مبانی و پایه‌های فرهنگ عمومی و تقویت این مهم در جامعه باشند.
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به فعالیت گسترده دشمنان انقلاب در عرصه جنگ نرم و تهدیدات رسانه‌ای، گفت: خبرنگاران در صف مقدم جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای دشمن قرار دارند و برای موفقیت در این عرصه باید خود را به سلاح ایمان، علم و توکل مجهز کنند تا ضمن شکست دسیسه های دشمن، زمینه ساز سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
امام جمعه خرم آباد در پایان با اشاره به شهادت مظلومانه شهید صارمی به دست گروه متحجر طالبان، اظهار داشت: شهید صارمی بهترین گواه و الگو برای خبرنگاران در انجام وظایف و ماموریت های محوله است، هرچند که مردم نیز باید با بصیرت افزایی تحت تاثیر تبلیغات منفی و مغرضانه دشمنان قرار نگیرند./927/ت302/ج
ارسال نظرات