۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۳۴۷۲۸

پیام استاندار قم به مناسبت روز خبرنگار

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: خبرنگاران گام در وادی مقدس قلم و بیان نهاده و با پیام رسانی صادق و روشنگری مشفقانه، مسیر رشد و بالندگی و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هموار می سازند.
استاندار قم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کرم رضا پیریایی استاندار قم در پیامی 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن پیام استاندار قم به این شرح است:

 

17 مرداد، سالرزو شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، به نام  «روز خبرنگار» نام گذاری شده است. این روز یادآور ایثار، تلاش و مجاهدت های وافر تلاشگرانی است که  با نیت آگاهی بخشی به همنوعان و نشر نورحقایق بر صفحه ظلمات و تاریکی، قدم در عرصه اطلاع رسانی نهاده و همچون مشعلی فروزان، روشنی بخش راه گشته اند. هنگامه پاسداشت و ارج نهادن به زحمات ارزشمند و کوشش های صادقانه انسان های پاک و مجاهدان بی منتی است، که در کسوت مقدس و شرافتمندانه خبرنگاری، پر تلاش و بی آلایش و متعهدانه و منصفانه، گام در وادی مقدس قلم و بیان نهاده و با پیام رسانی صادق و روشنگری مشفقانه، مسیر رشد و بالندگی و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هموار می سازند.

 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه، این آموزگاران مکتب ایثار و آگاهی، فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم وخبرنگاران متعهد به ویژه جامعه خبری کوشا و پرتلاش استان مقدس قم، تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی، بهروزی و توفیق روزافزون انجام آگاهانه و سرشار از صداقت رسالت حرفه ای را آرزومندم./924/د102/ج

ارسال نظرات