۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۶۷۵
نماینده مردم تبریز:

بیداری اسلامی موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز با اشاره به آثار و برکات موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: بیداری اسلامی موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، امروز در یادواره شهدای پایگاه الزهرا حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) با بیان این‌که شهدا سند حقانیت ملت ایران هستند، اظهار داشت: عزت، اقتدار، و حفظ استقلال ملت ایران در مقابله با نظام سلطه، مرهون مجاهدت و خون پاک شهدا است.

 

وی عزت روزافزون نظام اسلامی ایران را ثمره فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدا، ترویج تفکر و فرهنگی است که توانست استقلال و آزادی حقیقی را به ملت ایران عطا کرده و از هویت اسلامی ایرانی مردم دفاع کند.

 

سعیدی زنده نگه داشتن تفکر شهید و شهادت را موجب نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: ملت ایران سه دهه با تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از نهضت اباعبدالله الحسین(ع) است، توانسته مقابل تمام فشارهایی که به نظام جمهوری اسلامی می شود ایستادگی کرده و دشمان را بیش از هر زمان دیگری خوار و ذلیل کند.

 

وی اندیشه ایثار و شهادت را ضامن بقای اسلام، استمرار حرکت انقلاب و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) برشمرد و گفت: اگر امروز شاهد نهضت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و حتی قلب اروپا هستیم، به برکت خون پاک و مجاهدت شهدا است که پیام رهایی بخش اسلام و نظام جمهوری اسلامی را در جهان منتشر کردند.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به آثار و برکات موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است، هیاهوی دشمن به بهانه‌های واهی از جمله انرژی هسته ای تنها با هدف انحراف افکار عمومی جهان از حقایق است.

 

سعیدی افزود: استکبار از قدرت نرم که همان پیام اسلام است، واهمه دارد، موضوعی که در دوران نبی مکرم اسلام(ص) نیز میان مشرکان و کفار بود، از این رو بایستی از این فرصت حداکثر بهره‌برداری در جهت ترویج اندیشه‌های عالی ائمه اطهار و مکتب تشیع صورت گیرد.

 

وی همچنین در یادواره شهدای پایگاه شهید زارعی حوزه حضرت رقیه(س) ناحیه غدیر تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا در تاریخ، صفحات زرینی از خود به یادگار گذاشتند که در آن جامعه آرمانی ترسیم شد و جوانمردی حرف نخست را می زند.

 

سعیدی با بیان این‌که اندیشه‌های الهی شهدا باید برای جامعه به عنوان الگو قرار گیرد، گفت: برگزاری یادواره های شهدا ترویج تفکری است که شهدا با نثار جان خود بنیان گذاشتند، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر ایثار و شهادت هستیم، در حقیقت برگزاری یادواره شهدا تجدید میثاقی دوباره با آرمان و هدف شهدا محسوب می شود./935/پ203/ج

ارسال نظرات