۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۶۰۵
امام جمعه بناب:

مکاتب غربی توان رویارویی با مکتب الهی اسلام را ندارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر توجه جدی و عملی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی است.
بناب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع مردم این شهرستان با اشاره به دغدغه‌های اقتصادی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای عبور از تحریم‌های اقتصادی دشمنان، بایستی همگان در جبهه ولایت فقیه آمادگی مقابله با هرگونه توطئه‌ای را داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: این یک واقعیت است که ملت ایران درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی است، دشمنان برای براندازی نظام ولایی ایران امرزو به این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ نظامی، فرهنگی و عقیدتی نمی توانند انحرافی در بنیان‌ انقلاب اسلامی ایران به وجود آوردند، از این رو با تمام توان در پیشرفت ایران سنگ اندازی کردند و به خیال خود با تشدید تحریم‌ها به دنبال فلج کردن ساختارهای اقتصادی کشور هستند.

 

امام جمعه بناب با تاکید بر توجه جدی و عملی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: غفلت‌هایی در گذشته داشته ایم، که اگر نسبت به رهنمودهای رهبری عنایت بیشتری می‌شد، امروز موقعیت متفاوتی داشتیم، با این حال تجربه 33 سال گذشته نشان داده هرگاه نسبت به توصیه‌های رهبری عمل شده، موفق بوده‌ایم.

 

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: حضرت آقا سالی را با عنوان اصلاح الگوی مصرف تعیین کردند، تکانی نخوردیم؛ سالی را همت مضاعف و کار مضاعف نامیدند، غفلت کردیم؛ سال جهاد اقتصادی تعیین کردند، جدی نگرفتیم و این دغدغه های مقام معظم رهبری در وزارتخانه ها تنها روی کاغذ ماند که اگر این دغدغه های رهبری را جدی می گرفتیم و مطیع واقعی رهبری بودیم، فشار اقتصادی بر مردم وارد نمی‌شد.

 

وی تأکید کرد: اوضاع اقتصادی کشور حاکی از غفلت‌های گذشته مسؤولان نسبت به رهنمودهای رهبری است، چون رهبری برحسب وظیفه به موقع مسؤولان و مردم را بیدار کرده بودند، امروز نیز باید با همفکری و همراهی دولت، مجلس، نخبگان، صاحب نظران و متفکران اقتصادی شرایط را به نفع خود تغییر دهیم.

 

امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که ایران اسلامی الهام‌بخش نهضت بیداری اسلامی در دیگر کشورهای منطقه است، اظهار داشت: ایران اسلامی پرچم و رسالتی را بر عهده گرفته که حرف دل تمام مستضعفان دنیا است و امروز به برکت نظام، عظمت ایران اسلامی در میان ملل دنیا ثبت و ضبط شده و روز به روز در حال درخشش است.

 

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان این‌که دوران افول رژیم‌های مستکبر غربی فرا رسیده است، گفت: مکاتب غربی و قدرت‌های شیطانی دیگر توان رویارویی با مکتب الهی اسلام را ندارند و امروز شاهدیم که استکبار جهانی تمام دارایی خود را علیه ما بسیج کرده، اما ملت ایران لحظه‌ای از حقوق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد./935/پ202/ب

ارسال نظرات