۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۵۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

مسؤولان با همدلی در مقابله با دسیسه های دشمنان ایستادگی کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، مسؤولان امروز باید با وفاق و همدلی والا در مقابله با نیرنگ ها و دسیسه های دشمنان ایستادگی کرده و در راستای بسط اندیشه های ناب اسلامی انقلاب در سراسر جهان اهتمام خاصی را داشته باشند
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران


حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل و در پاسخ به این سؤال که مقام معظم رهبری بیان فرمودند که ما در شرایط بدر و خیبر قرار داریم ولی برخی افراد داخلی درصدد هستند که بیان کنند شرایط شعب ابی طالب در کشور وجود دارد، گفت: تعبیر وجود شرایط شعب ابی طالب در کشور قیاسی مع الفارق است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، به کار بردن تعبیر شعب ابی طالب از سوی برخی افراد را همراهی با دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اسلامی وظیفه دارند تابع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.


وی با بیان این که متأسفانه عده ای در کشور این مسائل را مطرح می کنند، خاطرنشان کرد: این افراد یا اطلاعات تاریخی آنان کم است و یا از توانمندی ها و ظرفیت های نظام اطلاعی ندارند که چنین تشبیهی را انجام می دهند.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این
 که امیدواریم این افراد حسن ظن داشته و نیت بدی نداشته باشند، تصریح کرد: واقعیت امر در این است که ما در شرایط بدر و خیبر قرار داریم و دلیل آن نیز ترویج انقلاب اسلامی ایران در سطح خاورمیانه است که کشورهای منطقه در بیداری اسلامی از ما الگو برداری کرده اند.


حجت الاسلام نظری گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت حرکت ارزنده امام خمینی(ره)، خون های پاک شهدای گرانقدر و تدابیر مقام معظم رهبری به عنوان کشوری تأثیرگذار و مهم در مناسبات منطقه ای و جهانی تبدیل گشته است.


وی با بیان این که رشد و توسعه کشورمان پس از انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر و ارزنده بوده است، یادآور شد: کشور ایران اسلامی با یاری بصیرت و دانش جوانان خود توانسته است در اکثر زمینه ها به پیشرفت های قابل توجهی  دست یابد و قدرت در صنایع و علم را از انحصار ابرقدرت های جهانی بیرون آورد.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که انقلاب ما امروز جهانی شده است، گفت: افراد زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که از حامیان نظام ما بوده و در کنار ما هستند.


حجت الاسلام نظری در پایان گفت: مسؤولان امروز باید با وفاق و همدلی والا در مقابله با نیرنگ ها و دسیسه های دشمنان ایستادگی کرده و در راستای بسط اندیشه های ناب اسلامی انقلاب در سراسر جهان اهتمام خاصی را داشته باشند./950/ت302/ب

ارسال نظرات