۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۳۴۴۴۷
کوچک زاده:

رسانه‌های سیاه نما از عوامل دشمن محسوب می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی از رسانه‌ها با سیاه نمایی وضعیت اقتصادی کشور عامل دشمن محسوب می‌شوند، گفت: یکی از ابزارهای کودتا و به زانو درآوردن حاکمیت‌های مردمی ایجاد روحیه یأس در میان مردم است.
کوچک زاده نماينده مجلس هشتم
 
مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان نظام، رمز غلبه ملت ایران بر مشکلات را تمسک به اسلام و اتحاد و همدلی حول محور ولایت فقیه عنوان کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت ایران همیشه از سوی دشمنان با تحریم و تهدید مواجه بوده است، ابراز کرد: تجربه نشان داده است که این فشارها خللی در اراده مردم در دفاع از ارزش های انقلاب ایجاد نکرده است.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس به سیاه نمایی برخی از رسانه‌ها در خصوص وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از رسانه‌های داخلی قطعاً عامل دشمن هستند و وظیفه خود می دانند هر روز با انتشار اخبار مأیوس کننده و دروغ به ایجاد ناامیدی در میان مردم ‌بپردازند.
عضو کمیسون امنیت ملی مجلس با بیان این‌که برخی از این رسانه‌ها از دشمنان ملت ایران دستور می‌گیرند، تصریح کرد: این امر به صورت علمی و تجربی دیده شده که یکی از ابزارهای کودتا و به زانو درآوردن حاکمیت‌های مردمی ایجاد روحیه یأس در میان مردم است.
کوچک زاده، قضیه آلوده بودن آب تهران و اضافه کردن وایتکس به آن و لو رفتن رمز کارت‌های اعتباری مردم را نشانه‌های بارز پراکندن اخبار دروغ در کشور برای ایجاد روحیه یأس و نا امیدی در میان مردم خواند و گفت: جای تعجب است که چرا قوه قضاییه با این دروغ پراکنی‌ها که وابستگی آن به بیگانگان محرز است برخورد نمی‌کند.  
وی برخی دیگر از سیاه نمایی‌های موجود را از روی نادانی دانست و ابراز کرد: این افراد صرفاً برای این‌که رسانه خود را با الگوهای غربی اداره کنند به این اقدامات دست می زنند و به دنبال ایجاد هیجان در جامعه از نوع مثبت و منفی آن هستند.
کوچک زاده راهکار مقابله با تحریم دشمنان را توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری که در نامگذاری سال‌ها به خوبی لحاظ شده توصیف کرد و ابراز داشت: مردم با پرهیز از مصرف نادرست، تلاش برای کار و همت و مضاعف، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از ورود بی رویه کالاهای خارجی می‌توانند اقتصاد مقاومتی را در کشور شکل دهند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که الزامات اقتصاد مقاومتی از سوی مردم و مسؤولان در حال اجرا است، اظهار داشت: یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی اجرای طرح هدمندی یارانه‌ها و سهمیه بندی بنزین بود که بدون همراهی مردم میسر نبود./927/ت302/ج
ارسال نظرات