۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۴۳۶
مدیر حوزه علمیه همدان:

اراده جدی مردم در دفاع از انقلاب با تحریم و فشار اقتصادی سست نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان‌ این‌که انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون با تهدید و تحریم دشمنان مواجه بوده است، رمز غلبه نظام بر چالش‌ها را توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني مدير حوزه علميه همدان
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان نظام، رمز غلبه بر مشکلات و چالش‌ها را لطف الهی، بصیرت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری عنوان کرد.
مدیر حوزه علمیه استان همدان نظام اسلامی را از آغاز تا کنون با مشکلات و تهدیدهای دشمنان مواجه دانست و ابراز کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به روش های مختلف در صدد تضعیف نظام اسلامی برآمدند و در این راه به اقدامات خرابکارانه و ضد مردمی پرداختند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله‌ای و ترور مبارزان واندیشمندان نظام اسلامی را در راستای ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی توصیف کرد و گفت: دشمن همیشه در حال توطئه علیه کشور است و در این راه از هیچ اقدامی شومی فروگذار نمی‌کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: دشمنان گاهی بوسیله تحریم و گاهی با ایجاد فتنه در داخل کشور می‌خواهند به اهداف خود دست پیدا کنند و با این امور نظام اسلامی را از چشم مردم بیاندازند اما به لطف پروردگار و بصیرت مردم توطئه‌های آنها یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.
مدیر حوزه علمیه استان همدان در ادامه به سیاه نمایی برخی از رسانه‌ها در خصوص مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و آنرا نقشه استکبار برای تضعیف پایه‌های نضام اسلامی خواند و گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ دشمنان به دنبال برجسته کردن نقاط ضعف در کشور هستند و ما نباید در دام آنها گرفتار شویم.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی عزم و اراده جدی مردم در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی را تحسین و خاطرنشان کرد:‌ دشمنان با اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی فکر کرده اند می‌توانند ملت ایران را از خواسته‌های به حق و دفاع انقلاب اسلامی نا امید کنند.
وی راهکار مبارزه با مشکلات اقتصادی را توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و ابراز کرد: فشارهای اقتصادی قطعاً برای ملت ایران مشکلاتی را به دنبال دارد اما با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم قابل حل است./927/ت302/ج   
ارسال نظرات