۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۳۴۳۵۴
مدیرکل ارشاد قم:

استقبال اعضای خانه مطبوعات، وظیفه هیات مدیره خانه را سنگین‌تر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: استقبال اعضای خانه مطبوعات در انتخابات، وظیفه هیات مدیره منتخب را سنگین‌تر می‌کند.
سيدمرتضي اسماعيلي طبا مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات قم روز گذشته در اولین روز کاری خود با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت و گو کردند.
سید مرتضی اسماعیلی طبا در این دیدار به استقبال فراوان اعضای خانه مطبوعات استان قم در انتخابات هیئت مدیره اشاره کرد و گفت: این استقبال به پیشبرد اهداف خانه کمک فراوانی می‌کند چرا که هر یک از آرای جمع آوری شده مسئولیت هیئت مدیره را بیشتر کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: پیش از این انتخابات، پیگیری‌های لازم برای تهیه مکانی مناسب جهت استقرار خانه مطبوعات انجام دادیم که برای ثبت قرارداد و مراحل قانونی با هیئت مدیره جدید این موضوع را پیگیر خواهیم شد که ان شاءالله بزودی این مشکل خانه مطبوعات قم نیز رفع خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به روز خبرنگار عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار در نظر داریم مراسمی جهت تقدیر از زحمات اصحاب رسانه استان برگزار کنیم که زمان و مکان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
اسماعیلی طبا در پایان اعلام آمادگی خود را درخصوص حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از خانه مطبوعات عنوان کرد.
خاطر نشان می‌شود در انتخابات داخلی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم، محمد خامه یار به عنوان رئیس هیئت مدیره، حسین عبداللهی نائب رئیس، جعفر مسلمی منشی و فخرالدین یوسف پور نیز خزانه دار انتخاب شدند. /924/د102/ج
ارسال نظرات