۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۳۴۸
نماینده مردم تهران در مجلس:

تقویت تولید ملی کشور را در برابر تحریم ها بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تحریم ها خللی در اراده ملت ایجاد نخواهد کرد بر ضرورت تبدیل این تهدید به فرصت از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: توجه به خودکفایی ملی کشور را در برابر تحریم‌ها بیمه می‌کند.
محمد اسماعيل كوثري
 
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان نظام، رمز غلبه بر توطئه‌های دشمنان را ایستادگی و پافشاری مردم بر اعتقادات ذکر کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وحدت مسؤولان و تصمیمات صحیح در مواجهه با چالش ها را از دیگر عوامل موفقیت نظام اسلامی برشمرد و ابراز کرد: ملت ایران با وجود تهدید و فشار از سوی دشمنان توانسته است با اتحاد و همدلی بر مشکلات غلبه کند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به سیاه نمایی برخی از رسانه‌ها در خصوص مشکلات جاری کشور، عنوان کرد: کسانی که با اسلام عناد دارند کارشان جو سازی و سیاه نمایی است و نباید از آنها توقع داشت که بر روی نقاط مثبت تأکید کنند.
کوثری ادامه داد: آنها با بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی بر روی کمبود برخی از اقلام در کشور تأکید می‌کنند و با سطحی نگری به مشکلات دامن می‌زنند.
وی با بیان این‌که بدخواهان نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور به دنبال تضعیف نظام و اراده مردم هستند، تصریح کرد: این افراد به دنبال عملی کردن اهداف استکبار در کشور هستند و طبیعی است در راه پیاده کردن این اهداف دست به هر اقدام شومی بزنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از راهکارهای مقابله با تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان را توجه مسؤولان به تولید داخلی دانست و ابراز داشت: توجه به این امر گامی مؤثر در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و خنثی کننده توطئه دشمنان است.
کوثری به تجربه سی و چند ساله نظام اسلامی در مواجهه با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی اشاره و بر ضرورت تبدیل فرصت از این تحریم‌ها تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی همواره با درایت توانسته تحریم‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. توجه به خودکفایی و بی نیازی از بیگانگان کشور را در برابر تحریم‌ها بیمه می‌کند./927/ت302/ج
ارسال نظرات