۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۳۴۳۴۶
آیت‌الله کعبی:

صدا و سیما یک خط مقاومت در برابر غول رسانه‌ای استکبار ایجاد کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز مطالعات راهبردی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فعالیت ها و اقدامات رسانه ملی را مؤثر و در عین حال تا رسیدن به نقطه مطلوب دارای فاصله عنوان کرد و گفت: صدا و سیما توانسته است یک خط مقاومت را در برابر غول استکبار ایجاد کند.
آيت الله کعبي
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جلالی مدیر دفتر قم شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران با آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.
آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار بر ضرورت توجه به مقاومت رسانه‌ای تاکید و اظهار کرد: در عرصه رسانه باید مقاومت رسانه‌ای در مقابل جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و جهاد رسانه‌ای مورد توجه باشد.
وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما یک خط مقاومت را در برابر غول استکبار ایجاد کرده است، گفت: خوشبختانه رسانه ملی فعالیت های خوبی داشته، اما هنوز تا رسیدن به نقطه ایده ال فاصله زیاد است.
آیت الله کعبی با اشاره به راه اندازی دفتر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما در قم، این اقدام را یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای مدیران این شبکه دانست و با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به این استان، گفت: ایشان در بیانات خود تاکید کردند یکی از جلوه‌های فعالیت حوزه‌های علمیه حضور پر رنگ روحانین در رسانه ملی است.
رییس مرکز مطالعات راهبردی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قم باید حضور جدی تری در صدا و سیما داشته باشد و ظرفیت قم فراتر از رادیو معارف است.
وی بر ضرورت بهره گرفتن از اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در تولید برنامه‌های رسانه ملی به ویژه شبکه قرآن و معارف سیما تاکید کرد و با بیان توصیه هایی به مدیران این شبکه، افزود: با توجه به شبهات روز باید شما برنامه های جذابی را تولید کنید و توجه داشته باشید که این مهم از جمله مطالبات مقام معظم رهبری است.
گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام جلالی گزارشی از فعالیت ها و برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما ارائه کرد و روند فعالیت این شبکه را در آستانه چهارده سالگی فعالیت آن مؤثر و رو به رشد عنوان کرد.
وی وجود مراجع تقلید،‌ علما، ظرفیت عظیم حوزه های علمیه و مراکز علمی و فرهنگی را از جمله اهداف راه اندازی دفتر قم شبکه قرآن و معارف سیما در این شهر مذهبی عنوان و گزارشی از بخش های مختلف این شبکه ارائه کرد. /924/پ203/ج
ارسال نظرات