۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۲۹۹
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

تحریم های غرب سبب اقتدار ملت ایران شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: مسؤولان وظیفه دارند با عزمی جدی در جهت تحقق مطالبات رهبری تلاش کنند.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران


حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که تحریم ها از ابتدای انقلاب تاکنون بر علیه جمهوری اسلامی ایران وارد شده است، یادآور شد: با مدیریت پیامبر گونه مقام معظم رهبری و همت مسؤولان نظام این تحریم ها به فرصتی برای انقلاب ما تبدیل شد.

 

وی گفت: در سایه این تحریم ها نظام ما به موفقیت ها و دستاوردهای ارزنده ای به منظور تعالی و استقلال خود دست پیدا کرد که این امر تنها به یک یا چند مساله سرایت نداشته و ما در ابعاد مختلف شاهد پیشرفت و توسعه بوده ایم.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تاکید بر این که تحریم های دشمنان نتیجه ای جز اقتدار و عزت برای مردم و انقلاب ما نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: در این تحریم ها نیز با تدابیر حکیمانه رهبری و همدلی و وفاق مسؤلان سربلند بیرون خواهیم آمد.

 

وی گفت: مسؤولان باید اقدامات لازم را برای تامین مایحتاج عمومی مردم داشته باشند تا فشار بر زندگی آنان وارد نشود و اگر مشکلی وجود دارد باید به مردم گفته شود و دلیلش این است که مردم ما همیشه همراه با نظام و همگام با تدابیر لازم بوده اند.

 

حجت الاسلام نظری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون استفاده از اقتصاد مقاومتی در مقابله با تحریم ها و پیشرفت و توسعه کشور گفت: مقام معظم رهبری راهکاری مناسب برای برخورد با تحریم های اقتصادی دشمنان ارائه کردند و حال این وظیفه مسؤولان است که با عزمی جمعی و همتی مضاعف در جهت تحقق این مسأله اقدام کنند تا مطالبات معظم له در این خصوص تحقق پیدا کند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران پیرامون سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز گفت: حمایت از تولید ملی اصلی ضروری است که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد و اهتمام لازم در راستای توسعه تولیدات داخلی که می تواند در برابر تحریم های دشمنان ما را موفق بدارد و ضامن توسعه اشتغال پایدار در کشور باشد صورت گیرد./950/ت303/ب

ارسال نظرات