۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۲۴۱
در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛

ویژگی های مشترک شبه عرفان های نوظهور ارائه شد

خبرگزاری رسا ـ موسسه خاکریز ایمان و اندیشه ده ویژگی مشترک شبه عرفان های نوظهور را به صورت تابلو مقالات در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه کرده است.
عرفان حلقه

 

مهدی روحانی، مسؤول بخش پژوهش موسسه خاکریز ایمان و اندیشه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این‏که به همت این موسسه در موضوع  شبه عرفان های نوظهور تحقیقات علمی صورت گرفته است، ابراز داشت: برای نخستین بار بخش شبهه عرفان های نوظهور بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم راه اندازی و ثمرات علمی این تحقیقات مورد بازدید علاقه مندان می گیرد.

 

وی با بیان این‏که ده ویژگی و شاخص مشترک عرفان های نوظهور در ایران جمع آوری شده است، اظهار داشت: بازدید کنندگان این بخش با مطالعه مطالب چهل پوستر مندرج  از ده ویژگی مشترک این عرفان ها مطلع و از نقض این سخنان با آیات الهی آگاه می شوند.

 

مسؤول بخش شبه عرفان های نوظهور با اشاره به این‏که  برخی از شخصیت های عرفانی اسلام، بیان سخنان بزرگان در موضوعات عرفانی در قالب تابلو مقالات مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد، ابراز داشت: در این بخش حقیقت برخی از داعیه داران عرفان و مخالفت سخن آنان با قرآن برای بازدیدکنندگان روشن می شود.

 

وی پخش کلیپ کوتاه از سخنان دکتر رحیم پور ازغدی در موضوع شاخص های عرفان حقیقی و کاذب، پخش ده کلیپ از عرفان های نوظهور و آگاه سازی نسبت به ترفندهای آنان و پخش کلیپ هایی از نسل کشی مسلمانان میانمار توسط طرفداران لامادالایی و برگزاری نشست های علمی را از دیگر فعالیت‏های این بخش در نمایشگاه قرآن برشمرد.

 

وی در پایان گفت: 26 عنوان کتاب مانند نگرش معنویت های نوظهور، نگرشی بر آراء و اندیشه لامادالایی، نگاهی متفاوت به عرفان حلقه و آفتاب و سایه ها با تخفیف در این بخش به علاقه مندان ارائه می شود.

 

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه  تا 24 مرداد از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 آماده پذیرایی از علاقه مندان است./921/پ202/ع

ارسال نظرات